Vraagje over AKG - WMS 40 HT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Amiah
    • Mar 2004
    • 2

Vraagje over AKG - WMS 40 HT

Hallo iedereen,

Ik ben van plan een wireless mic aan te schaffen. Mijn oog viel op de AKG - WMS 40 HT, dit vooral wegens de niet al te hoge prijs. Heeft iemand ervaring met deze mic? Ook vroeg ik me af of ik als ik bijvoorbeeld mijn ontvanger op zolder zet en mijn mic beneden heb, of ik dan nog steeds ontvangst heb (ondanks de betonnen vloeren dus). Heeft hier iemand verstand van?
    Oh ja, als iemand een alternatief weet (dus een andere draagloze mic dan de AKG - WMS 40 HT), hoor ik het graag!
    Met vriendelijke groet,

Roy
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

en je wil absoluut een rode mic?

Comment

• Prins
      • Apr 2003
      • 98

Hallo Amiah,

Ik gebruik de AKG voor mijn drive in show.
      Heb nog nooit problemen met deze microfoon gehad. Werkt zeer lang op 2 penlite's, volgens de specificaties zelfs 32 uur.
      De WMS 40 HT werkt op 1 kanaal, er is ook een diversity uitvoering. Er zit dan een andere ontvanger bij, die op 2 kanalen werkt.
      Wat jouw zolderverhaal betreft, durf ik geen antwoord op te geven. Ik zie het nut er eigenlijk ook niet van in. Wil je soms iemand afluisteren ofzo?

Comment

• Andree
        • Aug 2001
        • 119

Hallo Amiah,

Ik hen dezelfde mic ook al jaren. Ik gebruikte deze voornamelijk bij presentatie's,openingen en ook de musical voor groep 8 op school.
        Altijd prima gewerkt.

Het kan in Almere

Comment

• Amiah
          • Mar 2004
          • 2

citaat:Geplaatst door Prins

Hallo Amiah,

Ik gebruik de AKG voor mijn drive in show.
          Heb nog nooit problemen met deze microfoon gehad. Werkt zeer lang op 2 penlite's, volgens de specificaties zelfs 32 uur.
          De WMS 40 HT werkt op 1 kanaal, er is ook een diversity uitvoering. Er zit dan een andere ontvanger bij, die op 2 kanalen werkt.
          Wat jouw zolderverhaal betreft, durf ik geen antwoord op te geven. Ik zie het nut er eigenlijk ook niet van in. Wil je soms iemand afluisteren ofzo?
          Nee, ik vroeg het me gewoon af []
          En bovendien heb ik mijn spullen (tafeltje enzo) op mijn kamer staan, maar ik vroeg me af of ik dan gewoon beneden de mic kon gebruiken als mjin broertje gitaar speelt. Klikt misschien allemaal een beetje maf, maar het is gewoon een soort van experiment. Ik vroeg me af of het zou kunnen...

Comment

• Thix
            • Jan 2004
            • 99

Het is zeker een goed systeem, misschien de diversity nog iets beter qua dekking.
            Maar om te kunnen zeggen dat je van de zolder naar beneden kan wandelen dat kan niemand zeggen vrees ik. Hangt sterk af van de vloer, hoeveel metaal en hoe dik deze is. Een "normale" muur is meestal geen probleem, alleen moet je dan niet verwachten dat je nog veel afstand achter die muur haalt.

Comment

Working...