Is toch excl. btw, dus als je geen btw nummer hebt moet je daar nog eens 19% bijtellen eh...
op zoek naar een geluidsset voor 300 man
Collapse
X
-
Yep, da's wel waar, bij ons is het nog steeds 21 % [xx(]citaat:Geplaatst door LuPuS
Is toch excl. btw, dus als je geen btw nummer hebt moet je daar nog eens 19% bijtellen eh...
Even gekeken in de prijslijst, november 2003
SB850 = 5192 euro ex.BTW / stuk
KF850 = 7828 euro ex.BTW / stuk
Samen = 13.020 euro nieuw x 2 = 26.040 euro voor 2 subs en 2 tops
Dan doe je toch een goede zaak
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
sorry, had het niet gezien [:I]citaat:Geplaatst door LuPuS
Mja ik ben ook van België...
Ik ga al blij zijn als de cd's naar 6 % gaan...
Zag dat het daar 19% was dus wilde dit toch even opmerken, want dit is een groot verschil!Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
bij leverancier geweest en wat setjes getest en daar kwam uit dat eaw 850 niks zou worden omdat dit setje bedoeld is voor mega zalen of openlucht events.
hij zei dat ik t beste ev of ad kon pakken (goed maar toch wat minder omslachtig en beter geprijsd.
toen kwamen we dus weer op het ev gladiator setje uit wat ook in de winkel stond en dat klonk mij toen het aanstond ook zeer goed in de oren dus nu ben ik hierover aan het denken maar zou je als je 2x sub en 1 keer top per kant pakt t beste 2 Q66's kunnen gebruiken en hoe moet je ze dan schakelen?
groeten lars?Comment
-
Bwa als je de Gladiator van EV goed vondt moet je zeker even luisteren naar het setje van Promann met als sub de CB18 (500wrms/18") en de top PA220 (350wrms/15"). Ik heb het vorige setje van promann vergelijkt met het vorige setje van EV (eliminator), en ik vond die promann duidelijk beter! Ofwel moet het geluid van die gladiator plots zoveel beter geworden zijn, wat ik betwijfel.
Prijs is ook verschrikkelijk duur vindt ik voor dat setje...~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...
Comment
-
Ik heb een demo gehad bij electric audio en ik vond er ook niet zoveel aan, aan dat Gladiator setje. Op zich wel ok voor wat stamp werk (niks mis mee trouwens), maar bij wat "serieuzere" muziek viel het wel door de mand. De gitaren scheurden wel heel erg hard zeg maar [
].
Comment
-
Ik heb zelf ook wel is die Gladiator set gehoord en was er niet echt kapot van. Ga het maar eens hard zetten, dan wordt het een stuk minder met die kwaliteit. Nee ga dan voor een RX zet die klinkt al een stuk beter. Verder ben ik van mening dat EV een best slechte prijs kwaliteit verhouding heeft (het hoeft natuurlijk niet net als behringer maar er zijn meer merken die goede producten maken)Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!Comment
-
-EV gladiator -set (4 subs/2 tops)
-HK-audio actor (4 subs/2 tops)
-turbosound TXD (4x 118/2x 151)
-promann (4x CB18? 2x PA220)
welk setje doet het in jullie ogen het beste (ook als je drmee wilt knallen: discofeestjes en kleine trance partys) want ik heb ze nog nooit hun werk zien doen op feestjes en de prijzen zijn nagenoeg het zelfde en na lang zoeken op het web heb ik niet echt andere concurenten gevonden
groeten lars?Comment






Comment