Ervaringen met AKG WMS 4000 wie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Ervaringen met AKG WMS 4000 wie?

Iemand al gebruikers ervaring met Draadloos systeem WMS 4000 van AKG?
    De reden dat wij hier benieuwd naar zijn is nl. dat we nog een aantal C535WL1 kapsels hebben welke op de HT60 hebben gezeten, waar we geen geweldige ervaringen mee hadden (met de overdracht).

m.v.g. Herman

• 299

Een beetje een vreemd vergelijk een vhf wms 60 systeem en het nieuwste parade paardje van AKG de uhf wms 4000 met zo'n beetje allen mogelijke en denkbare features die je op een draadloze microfoon mag verwachten.

Als het goed is passen jouw c535wl1 kapsels trouwens op deze wms 4000

Zoek je gebruikers van de WMS 4000 ??!!

(quote van de iemkeroos www.iemkeroos.nl website)

Tim & Spike van DI-RECT over op AKG WMS4000PT

Tim en Spike, de gitaristen, van de Haagse band Di-rect zijn overgestapt op het AKG WMS4000PT draadloze beltpack systeem voor de uitversterking van hun gitaren.

Iemke Roos Audio B.V. heeft in samenwerking met Rock Palace, de huisleverancier van Di-rect, hiervoor een overeenkomst gesloten met Tim en Spike.

De overstap naar het AKG WMS4000PT systeem was geen moeilijke keuze. Tim en Spike werken al jaren naar volle tevredenheid met de AKG WMS80PT systemen. Voor hen biedt het AKG WMS4000PT systeem meer mogelijkheden en is voorzien van hedendaagse technieken.

Di-rect zijn vier jonge mannen die inmiddels met hitsingles als "Just the Way I Do", "Inside My Head", "Adrenaline" en "She" en het tweede album "Over the Moon" een plek in de Nederlandse popmuziek hebben verworven. In de afgelopen jaren hebben zij o.a. een Edison en TMF Award ontvangen.
    Voor meer informatie:
    DI-RECT | New Single | RICOCHET | February 24th

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

citaat:Geplaatst door Disco Service Apeldoorn

Een beetje een vreemd vergelijk een vhf wms 60 systeem en het nieuwste parade paardje van AKG de uhf wms 4000 met zo'n beetje allen mogelijke en denkbare features die je op een draadloze microfoon mag verwachten.

Als het goed is passen jouw c535wl1 kapsels trouwens op deze wms 4000

Zoek je gebruikers van de WMS 4000 ??!!

(quote van de iemkeroos www.iemkeroos.nl website)

Tim & Spike van DI-RECT over op AKG WMS4000PT

Tim en Spike, de gitaristen, van de Haagse band Di-rect zijn overgestapt op het AKG WMS4000PT draadloze beltpack systeem voor de uitversterking van hun gitaren.

Iemke Roos Audio B.V. heeft in samenwerking met Rock Palace, de huisleverancier van Di-rect, hiervoor een overeenkomst gesloten met Tim en Spike.

De overstap naar het AKG WMS4000PT systeem was geen moeilijke keuze. Tim en Spike werken al jaren naar volle tevredenheid met de AKG WMS80PT systemen. Voor hen biedt het AKG WMS4000PT systeem meer mogelijkheden en is voorzien van hedendaagse technieken.

Di-rect zijn vier jonge mannen die inmiddels met hitsingles als "Just the Way I Do", "Inside My Head", "Adrenaline" en "She" en het tweede album "Over the Moon" een plek in de Nederlandse popmuziek hebben verworven. In de afgelopen jaren hebben zij o.a. een Edison en TMF Award ontvangen.
      Voor meer informatie:
      DI-RECT | New Single | RICOCHET | February 24th

test: wil die gasten (tim en stekel) best wel effe voor je bellen wat ze er echt van vinden...., is allemaal een grote familie hier in dh.

maar als je het voor spraak/zang gebruikt is wel iets anders dan gitaar...
      akg zijn trouwens toch zowiezo de beste zenders?
      knoppen en waarden :)

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

die zender straalt kennelijk wel bepaalde feromonische signalen uit, je hebt meteen allemaal kleine meisjes voor je neus

Comment

• Disco Service Apeldoorn
          • Nov 2000
          • 299

He dB,

gezien het aantal features op deze mic's en beldpack's kun je hoogst waarschijnlijk de leeftijd van de dames in kwestie instellen

Comment

• shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

citaat:Geplaatst door dokter dB
            ben ik het niet mee eens, ik vindt dat de zenders van shure veel uitgebreider zijn (dan heb ik het over de uhf serie) en daarna komt bij mij op de lijst: Sennheiser EW

je kunt bij de shure zenders groepen instellen en op basis daarvan de kanalen instellen dus bijv. groep1 is gitaren met elke zender z'n eigen nummer (dus groep1 zender10) veel makkelijker

niet alleen op basis daarvan kiesik voor shure, maar ook vanwege het feit dat erg veel artiesten zowel handzenders als bodypacks gebruiken, dat zegt mij al veel
            Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• dokter dB
              • Nov 2003
              • 1535

citaat:Geplaatst door shure-fan

citaat:Geplaatst door dokter dB
              ben ik het niet mee eens, ik vindt dat de zenders van shure veel uitgebreider zijn (dan heb ik het over de uhf serie) en daarna komt bij mij op de lijst: Sennheiser EW

je kunt bij de shure zenders groepen instellen en op basis daarvan de kanalen instellen dus bijv. groep1 is gitaren met elke zender z'n eigen nummer (dus groep1 zender10) veel makkelijker

niet alleen op basis daarvan kiesik voor shure, maar ook vanwege het feit dat erg veel artiesten zowel handzenders als bodypacks gebruiken, dat zegt mij al veel
              ja maar jij heet shure fan, dus hoe kan het ook anders

maar ik geloof toch dat de sennheisers de beste zijn, haalde ff eea door elkaar... heb zelfs nog nooit een akg-zender gezien....
              valt me nog mee dat er nu pas op gereageert word... is toch wel een ernstige vergissing van me[)]

Comment

• som
                • Nov 2002
                • 787

komt dat niemand het in zijn hoofd haalt om de dokter (arts)regen te spreken
                Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• lifesound
                  • Apr 2003
                  • 1052

mijn idee was eerder ... "laat hem in de waan" [8D]

Comment

• dokter dB
                    • Nov 2003
                    • 1535

hehe

Comment

• test12
                      • Jan 2003
                      • 901

Bedankt voor de reacties, komen in grote lijnen overeen met wat we hadden verwacht.
                      MET Shure hebben ook wij goede ervaringen. Over Sennheiser kan ik geen oordeel geven, daar hebben we geen ervaring mee. Met AKG hebben we alleen ervaring met de oude WMS 60 met C535 elementen. Met de C535 kapsels waren we best tevreden, maar met de WMS 60, we zullen we wel veel pech gehad hebben, dat was het echt niet!
                      Vandaar de belangstelling voor het 4000 systeem, maar de twijfel van ons, of ze een goed overdracht systeem brengen is niet weggenomen.
                      Dat een stel Hagenezen het gebruiken zegt mij niet echt wat, kunnen zich ook vergissen, en ik heb ook al meer dan een vaste vriendin[B)].

m.v.g. Herman

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

hier idem, die akg-60 serie heb ik er gauw weeer uit gekukelt. ivm rare modulatie-problemen.

Comment

• onetoe3
                          • May 2004
                          • 18

Whatever, die zenders bij Di-rect werken prima, we hebben nog geen storingen etc gehad
                          en we hebben er al overal mee gedraaid (tot Ahoy toe, met heel veel zenders van andere merken in de lucht)
                          het signaal blijft netjes, stevige beltpacks, dus tot nu toe geen problemen.
                          Die oudere 60-serie was inderdaad niet zo goed meer, da's leuk op kleine podia, maar nu wel achterhaalt
                          en voor Di-rect niet meer geschikt.
                          tís maar dat je't weet. :O)
                          Handel in oorverdovende middelen

Comment

• test12
                            • Jan 2003
                            • 901

Hebben ondanks de twijfels een rackje van 4 ch samengesteld, doorslaggevend was dat we nog C535 elementen van de oude 60-serie hadden.
                            De eerste indruk is niet slecht, systeem zit goed in elkaar, verder nog weinig gebruiks ervaring ermee.

gr. Herman

Comment

• cobi
                              • Aug 2002
                              • 1083

citaat:Geplaatst door shure-fan

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">citaat:<hr height="1" noshade id="quote">Geplaatst door dokter dB

jaja, dus jij gebruikt een aantal zenders uit verschillende groepen door elkaar heen? Volgens mij zijn die groepen niet voor dat doel ontworpen. Of we moeten het over verschillende groepen hebben.
                              Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

Working...