Allen & Heath WZ 14:4:2+probleemtafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FreddyL
    • Mar 2004
    • 57

Allen & Heath WZ 14:4:2+probleemtafel

Graag had ik vernomen hoeveel personen problemen hebben met de
    Allen & Heath WZ 14:4:2+ mengtafels.ikzelf heb er reeds 3 in gebruik gehad , en tot op heden geen enkele goede gehad.ik stel mij de vraag of wij daar als consument iets kunnen aan doen , zijn er bepaalde voorstellen ?
    Fred
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Wat zegt A&H zelf over het probleem ?
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Janpa
      • Mar 2004
      • 70

Tja ik weet niet watje met die tafel doet want wij hebben al ongeveer 3 jaar twee tafels in gebruik bij onze tape sets maar geen problemen ( op het lostrillen van de kantelbare pluggebak na maar net wat lijm op de schroefjes was dit ook weer opgelost).
      problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• Jag
        • Nov 2002
        • 319

Wij hebben ook 1 WZ 14:4:2+ in gebruik, vrij nieuw en nog geen problemen mee. Met onze oude GL2s, een aantal kapotte kanalen en outputs.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

klopt, hier ook al 2 dead on arrival.. Maar dat werd goed opgelost. Dat dan weer wel.

probleem zit'm in de flat-kabeltjes die de pluggen bak aan de tafel knopen.

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

allemaal terug naar soundcraft , uiteindelijk [8D][8D][:I]
            waarom hebben die gasten geen problemen
            RAAR toch
            Ikke sis

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

citaat:allemaal terug naar soundcraft , uiteindelijk
              RAAR toch
              Ikke sis
              Er zijn ik weet niet hoeveel tevreden A&H gebruikers die totaal geen problemen met deze tafels hebben. Voor zover ik heb begrepen zijn de problemen die voorkomen vrij makkelijk te fixen. Mischien heb je die problemen met soundcraft minder, maar dan betaal je ook 2x zoveel, dus zo RAAAAAR is dat niet sissie. Ik vind dat A&H veel waar voor je geld biedt.

Maar een beetje jammer is het wel, dat dit soort foutjes erin blijken te zitten. Maar wat Mac al vroeg; Wat heeft de importeur hierop te zeggen? Da's toch de eerste waar je terchtkomt
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

citaat:Geplaatst door sparky

citaat:allemaal terug naar soundcraft , uiteindelijk
                RAAR toch
                Ikke sis
                Er zijn ik weet niet hoeveel tevreden A&H gebruikers die totaal geen problemen met deze tafels hebben. Voor zover ik heb begrepen zijn de problemen die voorkomen vrij makkelijk te fixen. Mischien heb je die problemen met soundcraft minder, maar dan betaal je ook 2x zoveel, dus zo RAAAAAR is dat niet sissie. Ik vind dat A&H veel waar voor je geld biedt.

Maar een beetje jammer is het wel, dat dit soort foutjes erin blijken te zitten. Maar wat Mac ( sissie dus )al vroeg; Wat heeft de importeur hierop te zeggen? Da's toch de eerste waar je terchtkomt
                sissie

Comment

• Johan
                  • Sep 2000
                  • 23

Ik mix meestal op A&H (een oude GL3, GL3300, verschillende Mixwizards) en heb tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad.

Enkels de inserts durven wel eens te haperen, paar keer jack in en uit en dat is weer opgelost. (uitzonderlijk eens vervangen) Maar dat is een probleem dat meer tafels hebben.

Met soundcraft heb ik al meer problemen gehad. Ooit eens een delta gebruikt die 2 minuten voor de voorstelling volledig uitviel. Met een K3 ooit eens hetzelfde meegemaakt. Ook een delta waarvan plots alle aux'en wegvielen (erg vervelend als de monitor van de foh tafel komt).

Misschien heb ik pech gehad met de soundcrafts en hebben andere mensen een andere visie.

Groeten.

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Met andere woorden:
                    de ene heeft meer geluk met zijn mengtafel dan de andere
                    om het even welk merk [8D]
                    sis

Comment

• paulheu
                      • Oct 2003
                      • 156

citaat:Geplaatst door sis

allemaal terug naar soundcraft , uiteindelijk [8D][8D][:I]
                      RAAR toch
                      Ikke sis
                      Ahum.. Toen ze bij een bekend cafe in Amsterdam een nieuwe series two kochten is die twee keer omgeruild omdat de kanalen 9-16 niet werkten..

zeg nooit nooit..

Comment

• test12
                        • Jan 2003
                        • 901

Problemen met flatcables en connectors is van alle tijden en merken. Merken zoals AB, American DJ maar ook dateq, qsi, technics en ook soundcraft wel. Deze problemen stammen al uit het buizen tijdperk. Met een onderhouds beurt van tijd tot tijd voorkom je wel een aantal storingen. Bij verlichtingsapp. ,door de meer mechanische onderdelen en hogere temp. verschillen, is dat heel gebruikelijk en ook meer noodzakelijk.

m.v.g. Herman

Comment

• giserke
                          • Nov 2003
                          • 456

Mijn vorige tafel was ook een 32ch A&H. Ik heb daar eigenlijk ook veel problemen mee gehad. 4 keer een kanaal moeten vervangen of herstellen.
                          Ik ben overgeschakeld op een Soundcraft Ghost LE 32ch ik moet zeggen dat dit toch van een heel ander niveau is dan A&H.
                          Ik gebruik die voor recording. Gewoon prachtige kwaliteit en absoluut ruis en storing vrij. met een zeer warme en ronde klank.

Comment

• sparky
                            • Apr 2002
                            • 2104

Heheh, Sorry sis, dacht dat Mac dat had gezegd en ik ben blij dat je mijn woordspelinkje sportief opvat .
                            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sis
                              • Jul 2003
                              • 3305

citaat:Geplaatst door sis

Wat zegt A&H zelf over het probleem ?
                              sis
                              Sparky boy,
                              is het dit die je bedoeld
                              Dit was toch sissie
                              tja, sissie is leuker dan sis, goed idee sparkieeeeee
                              Ikke

Comment

Working...