Hoi
Ik heb nu in 2 maanden tijd al m'n 2e tafel van A&H wizard 14/4/2 maar constant problemen. Lichtjes van de subgroepen gaan spontaan branden, geluid wordt spontaan keihard, verschil links recht van master 3DB.VEEEEl ruis.
Nieuwe tafel gekregen weer hetzelfde. Ken zelfs muzikanten die hier al 2 jaar mee sukkelen.
Nu mijn vraag wil van dit gerotzooi af en gewoon een ander merk kopen. Nu is mij crest aangeraden door de winkelier, heeft iemand hier ervaring mee. Met de Crest X racks series XR. Het schijnt het beste van het beste te zijn, maar heb er geen ervaring mee.
graag jullie reacties. Bedankt alvast.
groeten Kareltje
Ik heb nu in 2 maanden tijd al m'n 2e tafel van A&H wizard 14/4/2 maar constant problemen. Lichtjes van de subgroepen gaan spontaan branden, geluid wordt spontaan keihard, verschil links recht van master 3DB.VEEEEl ruis.
Nieuwe tafel gekregen weer hetzelfde. Ken zelfs muzikanten die hier al 2 jaar mee sukkelen.
Nu mijn vraag wil van dit gerotzooi af en gewoon een ander merk kopen. Nu is mij crest aangeraden door de winkelier, heeft iemand hier ervaring mee. Met de Crest X racks series XR. Het schijnt het beste van het beste te zijn, maar heb er geen ervaring mee.
graag jullie reacties. Bedankt alvast.
groeten Kareltje




)

Comment