19" toetsenbord voor Tascam MiniDisc recorder?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeroen Zelle
    • Jul 2003
    • 42

19" toetsenbord voor Tascam MiniDisc recorder?

Ik wil mijn Tascam MD recorder gaan inbouwen in een 19" rack. Maar ik wil ook een toetsenbord ervoor inbouwen in een 19" toetsenbord lade.

Wie weet of er speciale 19" toetsenborden bestaan.. die dus in zo'n lade passen?
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Er zijn hele mooie toetsen bordtjes met trekbal of touch pad ingebouwd. Wij hebben ze op mijn werk in de studio en in de server ruimte in het rack zitten. Ik ben het merk even kwijt maar zal het als ik er ben even opzoeken.

Comment

• Dave
      • Jan 2001
      • 757

Die zijn er zeker, passen zo los op een toetsenbord-laatje.
      Ze zijn onder andere verkrijgbaar van het merk Cherry. Ik vind het redelijk prijzige dingen, maar goed, ze passen wel in een 19" rack.
      U x I = Boem.

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Die hebben wij dus ook. Cherry! Perfecte toetsenbordjes.

Comment

• shure-fan
          • Sep 2003
          • 1046

waarom niet een 1U laatje met een kleine(of misschien normaal formaat (als dat past) ) ps2 toetsenbord die je dan laat rusten op schuim wat je in het laatje legt
          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• cherrybay
            • Dec 2002
            • 51

weet iemand waar je die dingen kunt krijgen ?
            Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

ik denk gewoon in een computerwinkel, als ie niet in de showroom staat, gewoon vragen of ze m voor je willen bestellen. Er zijn tegenwoordig veel computerzaken die Cherry verhandelen.

Comment

• Mathijs
                Moderator
                • Aug 2002
                • 1353

Bij hebben ze bij de 06 gehaald (computer postorder bedrijf voor bedrijven).

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

Ik heb even op de site gekeken:

Discover the largest selection of CHERRY products: Mechanical switches ✓ Gaming ✓ Office & Home Office ✓ Industrial ✓ Cybersecurity ✓ Healthcare Solutions ✓ Original CHERRY here!
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...