Dynacord V-systems en Wave systems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Dynacord V-systems en Wave systems

Zijn er mensen die ervaring hebben met het dynacord V-systems oftewel het vroegere Wave systems. zie onderstaande link

Discover Dynacord's pro audio amplifiers and system controllers, designed for unparalleled performance, reliability, and efficiency in any application.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!
  • djlloyd
    • Dec 2003
    • 44

Jah ik heb het wel eens gehoord.
    Ik vind het wel een top set.
    maar aleen voor buiten.
    Omdat het alemaal horens zijn .
    Voor binnen zou ik toch voor een grote p5 set gaan .
    Omdat dat aleen maar speakers zijn snap je hem.
    groeten lloyd
    Fouten onder voorbehoud

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Uhhh..V-systems alleen hoorns???

De V14...Nearfieldcabinet...

Inderdaad is het meeste hoorn geladen, maar als je kiest voor bijv. configuratie 1 in het V-systems boek. Dan zul je zien dat het voor een gemiddelde zaal van 30 meter zeer goed voldoet. Die configuratie bestaat uit per kant : 1*V12-60 en 2*V17PWH.

Het V-system is ook bedoeld voor grotere activiteiten. Voor kleinere shows kun je beter iets van Alpha of Cobra 2 kiezen. Dat is afhankelijk van het type muziek/volume. Al wordt er gezegt dat Alpha ook erg goed gebruikt kan worden voor live muziek.

Mijn ervaring met V-systems is : PFFFFFFF....Hard en diep, ook het diepe is hard...Naar mijn mening, wat ik gehoord heb(per kant een V24-60, 3*V17 PWH en 1*V28 PWH) klopt het gewoon...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Wij werken met de forum line, en een aantal kastjes van de v systems, hebben dezelfde opbouw.

Werkt perfect, en die hoornkasten, werkt ook binnen prima.
        Alleen in een zaaltje van net 10meter, nee, dan is het natuurlijk een heel stuk lastiger.

Maar verder een top-set. We werken met de XA 28set.......
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

Zijn er ook mensen die uit deze serie de V28PWH hebben gehoord? en hou vinden jullie over het algemeen de bas van dit systeem? en als laatste vraag: Welke geluidssystemen vinden jullie een mooiere bas hebben.

PS. zijn er nog mensen die heel toevallig dit systeem kennen en de veel besproken lab hoorn op dit forum?

De groeten en alvast bedankt voor jullie reacties.
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Ik heb de V28 gehoord......de haren op mijn rug ging bij iedere kick overeind staan..zegd dat genoeg?
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...