Community 960 top kast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • meyerfreak
    • Mar 2004
    • 142

Community 960 top kast

Hallo collega's..

vraagje .. heeft er iemand ervaring met de Community 960 top (2x 10” + 2” + 1” hoorn geladen)
    Moet ik binnenkort gebruiken met een bandje maar heb die dingen nog nooit gehoord...

Er hangen trouwens LAB 2002's achter (bia-amped) met actieve controller uiteraard.
    Oja.. en voor het sublaag een aantal Granit sb2's (dubbel 18 inch,ook nog nooooit gehoord)

Slechte,... Goede ervaringen? tips......
    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!
  • meyerfreak
    • Mar 2004
    • 142

ik bedoel natuurlijk bi-amped en het is een DCS 42 processor.

Dank u[:I]

Comment

• Merijndj
      • Mar 2001
      • 660

Kan je er niet eens naartoe stappen en vragen of je een cd-tje op mag zetten?

Comment

• meyerfreak
        • Mar 2004
        • 142

Ja als het in de buurt was had ik dat wel gedaan natuurlijk..

Comment

• Guus
          • Oct 2003
          • 104

citaat:Geplaatst door meyerfreak

Hallo collega's..

vraagje .. heeft er iemand ervaring met de Community 960 top (2x 10” + 2” + 1” hoorn geladen)
          Moet ik binnenkort gebruiken met een bandje maar heb die dingen nog nooit gehoord...

Er hangen trouwens LAB 2002's achter (bia-amped) met actieve controller uiteraard.
          Oja.. en voor het sublaag een aantal Granit sb2's (dubbel 18 inch,ook nog nooooit gehoord)

Slechte,... Goede ervaringen? tips......
          Het is een goede professionele set die ondertussen al enige jaren meedraait. Volgens mij worden ze niet meer gemaakt?
          Vwb klank: Vooral op afstand blijft het geluid zeer goed overeind. Het rendement van dit type (hoorn)kasten ligt hoog. Er is dus relatief weinig versterkervermogen nodig om de gewenste geluidsdruk te krijgen.
          Het middengebied, dat bij vele systemen of afstand vaak wat afvalt, lijkt bij dit type box juist toe te nemen. Het hoog kan nmm mooier en die 1" driver is volgens mij ook tevens het zwakke(re) punt.
          Ga je langdurig echt op hoge niveaus draaien, kan is het de 1" die het opgeeft. Maar dat zijn excessen.
          Het sublaag wat je noemt ken ik niet.
          Kortom, goed set.
          Guus
          de Guus

Comment

• meyerfreak
            • Mar 2004
            • 142

Ey Guus,

Dank je wel voor je reactie!!! Eind volgende week zal ik wel effetjes mijn ervaringen met het systeem posten.

Voor alsnog niemand ervaring met de Granit SB2 2x 18 inch sub?
            (redelijk logisch aangaande het merk zogoed als niet bekend is)

Groeten

Comment

• Rock On
              • Jan 2004
              • 250

Zijn die subjes niet van Hortus audio? Die zijn zover ik weet wer pas geleden opnieuw begonnen, dus ik hoop voor je dat er lieden zijn die ze al gebruikt hebben. Zo niet; dan horen we graag van je natuurlijk
              "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...