Engelse artikelen over geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Engelse artikelen over geluid

Geachte Heren,

Ik moet voor school een engels dossier maken en daar moeten wat teksten in komen over een eigen bedacht onderwerp. Nu wil ik het uiteraard over geluid houden [:I]. Ik kan echter niet veel buikbaar spul vinden in tijdschriften etc. Heeft iemand misschien nog wat op ze computer staat of weet nog een linkje.. Enige eis is dat het in het engels moet zijn

Alvast bedankt!

Greetzz Iko
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Is dit iets?

Choose a memorable domain name. Professional, friendly customer support. Start using your domain right away.

m.v.g. Herman

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

ik heb hier nog een hoop "pro sound news europe" liggen in de kast...

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Movin’ On Up: Key Steps In The Freelance Career JourneyVersatile Variations: An Approach To Downscaling To A Smaller Console FormatBIM-First Thinking For AV: Why Sound Systems Should Start With The Building, Not The BoxRelatable Situations: When Mixing Monitors Is Similar To Fighting FireRoad Test: Shure Digital Wireless Ecosystem1+1+1: Three Things That Every Mix SharesDoing The ...read more →

Het moet al in het Engels zijn, is je Engels zo slecht dat je zelf geen zinnen kunt formuleren, of ben je lui en wil je alleen maar copy/pasten?
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Robert
          • Aug 2000
          • 630

Wellicht moet hij die Engelse teksten juist vertalen naar het Nederlands... Moest ik wel op de middelbare school in ieder geval!

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Nee ik moet engelse teksten verzamelen en in een dossier stoppen. Daar een paar vragen bij beantwoorden.

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Oh oh oh, ik denk weer veel te slecht over mijn medemens! Shame on me!
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• - -Niels- -
                • Aug 2003
                • 253

Hier staan veel onderwerpen; van de 'gain' tot dB berekenen...

Groeten,
                Niels

Comment

Working...