Dateq SPA 300

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ifris
    • Feb 2004
    • 2

Dateq SPA 300

Ik heb hier nog een Dateq SPA 300 versterker tussen de rommel staan alleen ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit gekocht heb dus dat zal iemand anders dan wel hebben gedaan ofzo, maar nu was ik iig benieuwd of iemand ooit van deze versterker gehoord heeft, want ik kan er niets over op Internet vinden en ken het zelf ook niet[:I]

alvast bedankt
    >>> keep the fuses inside <<<
  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

In een dixoteek waar ik heb gewerkt, hingen ze ook. Grote, zware bakken met relatief weinig vermogen. Wel een goed geluid op het mid/hoog. Voor laag komen ze echter flink te kort.
    Don\'t call me DJ!

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Die Dateq versterkers werden ook wel eens 'Electuur' versterkers genoemd. Met een beetje geluk krijg je zon 130/150 watt aan 4 Ohm uit het apparaat...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

ahhh memories. ik heb ook nog zo'n antieke bak spa-300 liggen alleen is een van de twee kanalen naar z'n grootmoe dus...... (snik) Ik heb ze vroeger altijd in combi met eerst twee solton drie weg kasten gebruikt (same age[8D]) en daarna met twee mc-15's. Het leukste aan die amp vond ik de led bars voor op de versterker. Goed klinken deet hij zeker. enigste nadeel: de signaal aansluitingen (5 pins din stekker) daar moest ik dus speciaal een verloopje voor laten maken[B)]. Ben er voorzichtig mee en gebruik hem als huis versterker, daar kan hij nog goed zijn werk doen mits in goede staat.

ps. als je er nog een wilt hebben.......

Comment

• ifris
          • Feb 2004
          • 2

Nou zeg michael, ik heb hem eens getest en ook ik heb 1 defecte kant wat wil je voor die bak hebben?

trouwens de rest ook bedankt en reacties zijn nog altijd welkom

groet

Sebas
          >>> keep the fuses inside <<<

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Ik meel je vanavond wel even hierover.

Comment

Working...