Processor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tropexs
    • Dec 2003
    • 4

Processor

Beste mensen,
    Ik heb een paar vragen en alvast bedankt aan degene die mij willen helpen
    Wat doet een processor? (Ik heb er geen ervaring mee omdat ik nooit eentje gebruikt heb)Kan een processor i.p.v. een X-over gebruikt worden? En wat kost een redelijke processor ?(prijs en eventueel merk) O ja er zijn amps waar die ook ingebouwd is. Is het verstandiger om zo een te gebruiken i.p.v. apart.[?][?][?]
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

een processor kan je idd in de plaats van een x-over gebruiken, maar een processor is meer als alleen maar een x-over. Een processor is in feite 1 toestel waar meerdere functies van verschillende toestellen in verwerkt zijn. Zo kan een processor ook een equalizer bevatten,limiter, compressor,x-over,... .

De prijs van zo een processor hangt af van het merk en van de functies die het allemaal kan. Maar dat begint toch pas rond de 500€ hoor.

Er zijn amps waarbij je x-over en limiterkaarten kan bijvoegen ja. Dit is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou het niet zo handig vinden als een aparte processor.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• tropexs
      • Dec 2003
      • 4

Ik denk dat ik het helemaal begrepen heb. Ik heb trouwens subs van RCF ESW1018 (kopies) EAW SB 150 (kopies) en hoorngeladen RCF met 10 " en 1"drivers .
      Maar nogmaals bedankt en ik zal op zoek gaan naar een goede/redelijke processor (die ga ik 2 weg gebruiken)

Comment

Working...