gebruikers ervaring met crest LQ-15 ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

gebruikers ervaring met crest LQ-15 ???

Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met de crest LQ-15 luidsprekers ???

Linkje naar LQ-15:

Heeft wat weg van JBL eon, maar ben benieuwd hoe ze klinken.

Ik ben namelijk van plan een klein setje (vanwege de hoge mobiliteit) te kopen. (nieuw of 2dehands afhankelijk van het aanbodt).

Setje moet geschikt zijn voor voor een 100 a 150 man. Is bedoeld voor mijn drive in.

Budget is ongeveer 1000 euro.

Wil het liefst dus een soort fullrange box hebben, met een redelijk laag en een goed mid/hoog. Misschien is het zo dat deze boxen later worden gebruikt als topjes op subjes.

Mogen aktieve boxjes zijn maar een losse versterker erbij is geen probleem.

Wat voor opties heb ik en wat zijn 2dehands goede opties ???

Is weer terug !
  • T-Nuzz
    • Dec 2002
    • 274

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens. Keyword: nieuw setje, krijg je meteen een paar honderd topics met dezelfde vraag. Niet lullig bedoeld, maar dan heb je in 1 keer een hoop info bijelkaar.
    Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door T-Nuzz

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens. Keyword: nieuw setje, krijg je meteen een paar honderd topics met dezelfde vraag. Niet lullig bedoeld, maar dan heb je in 1 keer een hoop info bijelkaar.
      Heb het topic even helemaal aangepast dus de reactie van T-nuzz is daarom iets anders, aangezien hij reageerde op hoe het topic eerst was.

Om even terug te komen op die crest boxen:
      Zat er aan te denken om er zo'n versterker achter te hangen.

Gaat om deze versterker:
      1 versterker type CPX-2600

Is weer terug !

Comment

• Siem
        • Jul 2003
        • 124

citaat:Heeft er hier iemand ervaring met de crest LQ-15 luidsprekers ???
        Zo te zien nog niemand: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=10053
        Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

citaat:Geplaatst door Siem

citaat:Heeft er hier iemand ervaring met de crest LQ-15 luidsprekers ???
          Zo te zien nog niemand: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=10053
          Hahahaha, ik had wel de zoekfunctie gebruikt maar ben dan denk ik LQ 15 vergeten los te typen. Kreeg namelijk steeds dat hij niks kon vinden.

Bedankt in ieder geval

oja, hier een linkje naar een spec sheet (pdf) van de boxen.

Misschien dat iemand aan de hand van de specs misschien opmerkingen heeft.
          Is weer terug !

Comment

Working...