luidspreker jbl type 4716a

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • krullie
    • Nov 2003
    • 20

luidspreker jbl type 4716a

hallo

ik ben op zoek naar een luidspreker type 4716a ( 2 weg )
    deze is bij verhuur beschadigd , ik zoek de houten kast rondom +
    de hoorn die er in zit deze is langs de binen zijde afgebroken.
    het type van hoorn is 2416h-1 ak7-jbf dit staat er achter op.

Er zijn langs de voorzijde ( boven en onder ) 2 hand grepen uit gezaagt.deze zijn afgebroken .

weet iemand een adres waar ik deze nieuwe kan kopen of als iemand
    deze kast heeft liggen 2 de hands .
    de hoorn zal ik meschien wel gemakelijker vinden
    MAAR ALS IEMAND EEN ARES HEEFT OVER JBL MAG DIT ALTIJD MELDEN

DANK U
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

http://www.jblproservice.com/pdf/Sou...ries/4716A.pdf bedoel je??

moeten er nog genoeg van te googelen zijn.

Comment

• Staaf
      • Feb 2003
      • 398

Ik heb dezelfde kasten in mijn bezit (4 stuks). Ik kan je wel vertellen dat je de kasten appart niet kunt krijgen bij JBL. Misschien is proberen nabouwen een optie?
      Wat is er afgebroken aan de hoorn? Als het gewoon de bochten van de basreflex zijn (volgens mij zit er anders binnenin de hoorn niets in dat kan breken), kan je proberen deze te lijmen met pattex of iets dergelijks. Deze bochten zijn bij mij ook al losgekomen en heb dit dan op deze manier opgelost.

Trouwens, hoe is dit kunnen komen?
      Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• krullie
        • Nov 2003
        • 20

je hebt de magneet met de membraam er in en dan zit er volgens mij het zwarte gedeelte eropvast gegoten je kan er deze niet vanaf draaien . deze zijn gevalen op de carnavals wagen .
        het zijn niet de lucht gaten voor de druk deze waren ook los maar het is de hoorn .
        Dit is verzekering werk wat de prijs van deze zijn weet ik niet ?
        hoe oud ze zijn weet ik niet ? ze zijn wel goed ik heb er zelf ook 4 nu nog 3 [V]

Comment

• krullie
          • Nov 2003
          • 20

citaat:Geplaatst door **************

http://www.jblproservice.com/pdf/Sou...ries/4716A.pdf bedoel je??

moeten er nog genoeg van te googelen zijn.
          BEDANKT VOOR DE INFORMATIE MAAR HEBT U MESCHIEN EEN ADRES WAAR IK NOG ONDERDELEN KAN VINDEN O.A HORN 2342 EN CABINET C4716 ZIE TEKENING
          OF WAAR DE HELE KAST NIEUW KAN KOPEN DANK U

Comment

• krullie
            • Nov 2003
            • 20

citaat:Geplaatst door Staaf

Ik heb dezelfde kasten in mijn bezit (4 stuks). Ik kan je wel vertellen dat je de kasten appart niet kunt krijgen bij JBL. Misschien is proberen nabouwen een optie?
            Wat is er afgebroken aan de hoorn? Als het gewoon de bochten van de basreflex zijn (volgens mij zit er anders binnenin de hoorn niets in dat kan breken), kan je proberen deze te lijmen met pattex of iets dergelijks. Deze bochten zijn bij mij ook al losgekomen en heb dit dan op deze manier opgelost.

Trouwens, hoe is dit kunnen komen?
            WAT IS HIER DE PRIJS VAN TOEN JE DIE NIEUW GEKOCHT HEBT ?
            IK WEET HIER DE PRIJS NIET VAN ?

Comment

• Kevin_DM
              • May 2003
              • 577

Kheb er vroeger zo ook 4 gehad. EML had er hier ook een 30-tal van, weet alleen niet of ze die nog hebben. Daar kan je misschien wel vinden.
              --- watt ever you want ---

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

jbl-pro zit nu bij audioxl, www.audioxl.nl

jbl-pro levert normaal gesproken de onderdelen 20 jaar na .

en kijk ff naar je caps-lock-knoppie.

Comment

• pilot
                  • Nov 2003
                  • 267

Is de hoorn niet te repareren met glasvezelmatten en polyester,ik heb dit ook al een keer toegepast bij zo'n hoorn.En inderdaad prima kasten nieuwprijs lag rond de Fl.2700,- per stuk.
                  master-qsc en de rest

Comment

• Staaf
                    • Feb 2003
                    • 398

Met de prijs kan ik je niet verder helpen denk ik. Heb de kasten zelf tweede hands aangekocht. Ik dacht (weet het niet zeker) dat de 10"er die er in zat een nieuwprijs heeft van 250€. Dus denk wel dat de kasten nieuw wel wat gekost hebben.

ff half off-topic:
                    @Krullie en kevin_DM. Voor wat gebruikten jullie die kastjes? In welke set-up en met welk vermogen erachter?
                    Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• pilot
                      • Nov 2003
                      • 267

Sorry vergissing ik heb ongeveer dezelfde kasten maar dan 12" deze zijn assymetrisch opgebouwd en daar was de prijs ongeveer Fl.2700,- van.
                      master-qsc en de rest

Comment

• Kevin_DM
                        • May 2003
                        • 577

Met de prijs kan ik je niet verder helpen denk ik. Heb de kasten zelf tweede hands aangekocht. Ik dacht (weet het niet zeker) dat de 10"er die er in zat een nieuwprijs heeft van 250€. Dus denk wel dat de kasten nieuw wel wat gekost hebben.

ff half off-topic:
                        @Krullie en kevin_DM. Voor wat gebruikten jullie die kastjes? In welke set-up en met welk vermogen erachter?
                        Ik gebruikte ze meestal als delay kasten (gevlogen dan) met een MX3000 per 4 kastjes.
                        --- watt ever you want ---

Comment

• krullie
                          • Nov 2003
                          • 20

ff half off-topic:
                          ik gebruik deze gewoon voor mid en hoog en er zit een filter tussen van het merk bss fds 360 en wordt gestuurd door een dynacord 900s .
                          ik gebruik er 2 per kant met een bas er onder waar 2x18' in zitten per kant en deze worden gestuud door een 1200s .

Comment

Working...