Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Ben op zoek voor m'n werk naar goed draagbaar systeempje, ik kwam bij db dit kastje tegen. Iemand ervaring hiermee? Goed of slecht? Eventueel Alternatieven?
Ja, 'k heb 't een keer op een camping gehoord... tja, 'k kan er niet veel van zeggen; ten eerste zat een één-of-andere debiele vrouw te krijsen in de microfoon, 't was één rondzingend gedoe daar, en de overbelastings-beveiligings-LED (Dynamic softclip limiter) stond alsmaar op rood......
Je moet je natuurlijk afvragen wat je met zo'n draagbaargeluidsetje wilt doen. Het zal geen top kwaliteit zijn.
Ik heb een tijdje geleden bij wijze van stunt met een bekende nederlandse zanger kantoorgebouwen onveilig gemaakt waar dan na onze binnenkomer een presentatie werd gegeven. De versterking deden we met een Mipro zangversterkertje met ingebouwde draadloze mic en opgeplakte MD-speler.
Klonkt, als je de volume knop niet te ver open draaide, niet onaardig. Ik zeg er dus bij, als je het volume niet te ver open draait. In 80% van de gevallen dat je zo'n apparaat tegen kom wordt 'ie te hard gezet en klinkt 'ie dus niet meer.
Comment