Acoustic Line

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maranta
    • Sep 2002
    • 113

Ik gebruik als aanvulling op onze d&b set weleens de TSM 12, je kan hem vergelijken met een d&b kastje maar het is gewoon niet hetzelfde, overigens ben ik van de A2 behoorlijk gecharmeerd als zuiltje of als infill, klinkt goed en ziet er ook prima uit.
    Ik vind de pan-tilts van de TSM 12 rommel, slecht vast te zetten. loslatende rubberringen en ( te) grote hendels.
    Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1067

ik ben een tijdje op stap geweest met tsm subjes en die 212 kast dr op! (weet effe het type niet ) maar vond dat altijd vrij netjes klinken, een dubbele set daar draaiden wij idd zomaar schoolfeesten mee voor 1000 man.

en ook de tsm 15 vind ik zeer nete monitor/top kasten

ik was er wel te spreken over

de vergelijking met D&B heb ik geen ervaring mee maar een AD 25 set of 32 vond ik de AL er beter uit komen!

Comment

• Peeterss
        • Mar 2009
        • 66

Kameraad van mij werkt ook met de tsm serie (o.a. stereo sub) en heeft de GL16 serie. Mooi geluid en gaat erg diep. in combinatie met de DQX6044 4 kanaals versterker van KIND, een montster moet ik zeggen, geweldige sound en kwaliteit versterker, aanrader dus. Heb ze naast D&B gehad en naast LAN. Qua redement zijn ze allen wel erg goed, specificaties verschillen nogal. Merkte bij GL van AL dat het geluid in de diepte (hoog) snel weg was, je moet het wel combineren met een sub, anders zit er weinig laag in. Met LAN ging het geluid ongeveer 50 meter diep en D&B vond ik een beetje gelijk aan LAN. Kortom goede speakers. Prijsverglijking is de LAN toch het voordeligst, maar ook minder bekend net als AL.

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1087

Iemand ervaring met GL16 in live- en theatertoepassingen? Ben erg benieuwd naar hoe vol het klinkt, hoe de afstraling is en hoever het draagt. Is het mogelijk om met software beams te bundelen zodat je reflectieve vlakken elimineert?

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• mdk14
            • Apr 2005
            • 2

Sinds dit weekend ook acoustic line gebruiken.
            Moet zeggen dat het zeer nette kasjes zijn.

Kan iemand mij helpen aan de orginele processor instellen voor de TK112 dan kan ik deze inladen in mijn xilica processor.

Alvast bedankt

Comment

• BJD
              • Oct 2007
              • 771

Kijk hier eens: http://www.seeburg.net/Controllersetups_Sept09.pdf
              of hier: http://www.seeburg.net/Controllersetups_Aug07.pdf

Verder is Acoustic Line een prima merk. Heb met verschillende sets gewerkt (TSM12/B1502, A3, Galeo) en dat klonk gewoon ok.
              Last edited by BJD; 24-11-09, 01:08.

Comment

• mdk14
                • Apr 2005
                • 2

Bedankt, precies wat ik zocht.
                Ik zal vanmiddag eens luisteren hoe het resultaat is.

Comment

Working...