Resonantie Toms van een Drumset!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

ja toch wel, ttz, ben maar beginnen optreden met derde set [8D]

1) Thunder [xx(]
    2) Pearl Export
    3) Tama Rockstar custom
    4) Adams 6000
    5) Pearl Masterworks

Ik zie niet onmiddelijk in wat de flauwe grap hieraan is...

groeten!
    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Maar 1 ding mis ik in al deze antwoorden en natuurlijk in de vraag.

Waarvoor gebruik je je drumstel?

En nou niet antwoorden om te drummen, dat snap ik ook wel. Maar speel je gewoon lekker thuis, met een bandje in de oefenruimte en soms een optreden of sta je iedere week versterkt te spelen of speel je misschien bij een orkest? Want er is geen standaardoplossing die voor al deze mogelijkheden een oplossing is. Maar als je regelmatig versterkt speelt zou ik mijn drumstel daar wel op aanpassen, zodat de technicus een mooie sound kan maken.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Sander de Groot
        • Feb 2004
        • 4

Ik speel zo wie zo elke dag thuis op mijn set (in een geisoleerd kamertje), maar ik speel toch ook regelmatig op het podium. Natuurlijk moet ik dan wel mijn drumset aanpassen aan de zaal en de versterking.

Comment

• michiel
          • May 2001
          • 1032

citaat:Geplaatst door Sander de Groot

Ik speel zo wie zo elke dag thuis op mijn set (in een geisoleerd kamertje), maar ik speel toch ook regelmatig op het podium. Natuurlijk moet ik dan wel mijn drumset aanpassen aan de zaal en de versterking.
          Als je problemen hebt met de toms bij versterking, dan moet je er een gate tussen zetten. Dat heb je eigenlijk wel nodig om het drustel een beetje fatsoenlijk over de pa te laten komen. Dit geldt alleen als je volledig uitversterkt word en het publiek niet het drecte geluid van je drumstel hoord.
          Groeten, michiel

Comment

• ljlarzzzie
            • Aug 2003
            • 92

wat we nog wel 's doen is een papierenzakdoekje onder un stukje gaffa en dat aan de ondervel van je toms plakken... maar dat pas na lang, goed gesleutelt te hebben...!!!dat is echt het belangrijkste en kom je echt een heel eind mee!

Comment

Working...