STK 4733

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • STINO
    • Feb 2004
    • 93

STK 4733

heeft er iemand van jullie ervaring met STK luidsprekers, wij hebben er 2 gekocht van de SP 4733 serie, wij gebruike ze voor discobar en om voor de PA van enkele groepjes te doen.
    kzou gewoon graag wat meningen horen over de klank van deze luidsprekers.

Skyline forever
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

hoe vindt je ze zelf klinken dan???
    p.j

Comment

• Dikke Foaf
      • May 2003
      • 618

Niet echt slim, eerst kopen, en dan komen vragen hoe ze klinken en ervaringen van anderen.
      Wat als iedereen antwoord dat het brol is? Ga je ze terug verkopen dan?
      En idd, als je ze zelf hebt, waarom post je dan ook niet je eigen ervaringen?

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

Wetnde wie ze verkoopt (Conrad en consorten) lijkt mij dit geen prettig merk maarja dat is puur speculatie. Laat zelf eens wat horen over je gebruikservaringen leren we hier ook nog eens wat over dat merk bij

Comment

• nightline
          • Oct 2002
          • 1001

Even een algemene ervaring met STK, als je er ooit stukken mee hebt, heb je een groot probleem. Ik heb een paar V12 versterkers gehad, wat een ramp net als de service!!!!
          Powered by AudioMadness....

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Nou de service valt nog wel mee netzo als bij behringer varieert het gewoon. Hebben ze weinig te doen (zelden) dan heb je het vaak binnen vijf dagenw eer in huis, hebben ze het druk kan het maanden gaan duren, maar daar hebben de meeste bedrijven wel last van vooral de prijsvechters. Men moet toch ergens op bezuinigen

Comment

• STINO
              • Feb 2004
              • 93

ik vind persoonlijk dat die boxen bangelijk goe klinke, den bas da daar uitkomt is echt neig. mss wel wa te hoge tone mor die kunde gemakkelijk weg werke.
              ge hed wel gelijk da et stom is om nu die vraag te stelle terwijl dak ze al heb maar twas gewoon om wa reacties over STK te krijge.
              Skyline forever

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Heb je ook ervaring met andere merken? Zo ja waar wil je ze mee vergelijken of vindt ze beter klinken dan?

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

STINO, is dat belgische breezertaal?
                  Er is geen touw aan vast te knopen, nou kan ik belgisch normaal makkelijk lezen en verstaan maar dit is echt onbegrijpelijk.
                  Zou je alsjeblieft normaal willen praten?
                  We're ready to party, are you?

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

citaat:Geplaatst door STINO

ik vind persoonlijk dat die boxen bangelijk goe klinke, den bas da daar uitkomt is echt neig. mss wel wa te hoge tone mor die kunde gemakkelijk weg werke.
                    ge hed wel gelijk da et stom is om nu die vraag te stelle terwijl dak ze al heb maar twas gewoon om wa reacties over STK te krijge.
                    Vertaling
                    Ik vind persoonlijk dat die boxen zéér goed klinken, de bas die daar uitkomt is geweldig. misschien een beetje teveel hoge tonen maar die kan je makkelijk wegwerken
                    Je hebt gelijk dat het stom is om nu die vraag te stellen terwijl ik ze al heb maar het was gewoon om wat reacties over STK te krijgen

Sis is toch een brave kerel hé
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Pieter Huijgen
                      • Sep 2003
                      • 766

citaat:Geplaatst door DJ.T

STINO, is dat belgische breezertaal?
                      Er is geen touw aan vast te knopen, nou kan ik belgisch normaal makkelijk lezen en verstaan maar dit is echt onbegrijpelijk.
                      Zou je alsjeblieft normaal willen praten?
                      Ik heb als Nederlander (en nu voor een paar maanden in België verblijvend) het idee van wel Dit is m.i. toch het taaltje
                      wat je in de snackbars (sorry frietkotten) daar hoort...
                      Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...