MP-AUDIO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MP-Audio
    • Feb 2004
    • 2

Hallo allemaal,
    Het is leuk om zoveel positieve reacties te horen.
    Voor verdere info,aarzel niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten

MP-Audio team

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

moah, een line-array dat 100x120 graden heeft...moeten we daar enthousiast over worden??

Comment

• Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

citaat:Geplaatst door **************

moah, een line-array dat 100x120 graden heeft...moeten we daar enthousiast over worden??
        Ik heb de line-array nog niet gehoord, maar het is wel geen horn-loaded systeem (zowel op laag als hoog), dus met enkel drivers.
        --- watt ever you want ---

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

t is de bedoeling van een line-array om vertikaal te koppelen, en daardoor een beam te maken, van zo weinig mogelijk graden, doe zo ver mogelijk doordrukt. Vandaardat bij de specificaties eigenlijk " afhankelijk van de hoeveelheid kasten " hoort te staan.

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

********....ga eens luiteren naar die kastjes...heb de linearray nog niet gehoord maar de sets die Jack bass in de verhuur heeft zijn toch echt best indrukwekkend te noemen qua klank en rendement, misschien beetje droog in het laag, maar zeer zeker niet zo klinisch als veel sets tegenwoordig klinken.(weet het, klinkt nogal vaag, maar hoe omschrijf je in hemelsnaam een klankkleur?)

Comment

• nightline
              • Oct 2002
              • 1001

Jackbass bouwt die kasten nog steeds zelf, en krijgt de componenten en filters door MP-audio geleverd. Het enige nadeel van die kastjes vindt ik het enorme gewicht. En dat is niet vreemd met zulke enorme spoelen die erin gebruikt worden.
              Powered by AudioMadness....

Comment

• Jac
                • Nov 2002
                • 32

Ik heb zelf de eerste HCB3's in gebruik en ben hier zeer tevreden over. Dit is een halve CB3. Ze worden door mij gebruikt in combinatie met de sub 215 baskasten. Tevens leveren wij ook deze systemen.
                You have to realize that you must analyze before you equalize!

Comment

• Rodger
                  • Feb 2004
                  • 4

Als je geinteresseerd bent in een heel compact en krachtig kastje dan zou ik ook zeker eens naar de MTD108a luisteren van L-Acoustics ! Dit is een 8" met een 1" driver coaxiale luidspreker en klinkt echt als een klokje!

Check:

L-Acoustics sets the benchmark for the concert sound system and professional sound system innovations; redefining the future of audio.

Groeten,

Rodger
                  Mijnheer!? Weet u écht waar al die knopjes voor zijn?!

Comment

• nightline
                    • Oct 2002
                    • 1001

Dit topic gaat toch over MP-audio, of zit ik er naast????
                    Powered by AudioMadness....

Comment

• joske
                      • Sep 2003
                      • 5

Beste,
                      Ben zelf gebruiker en eigenaar van 2 mp-audio sets, namelijk 4 x sub 215 en 4 x top trm312
                      Deze sets klinken krachtig, korte strakke bas en ze hebben een ongelooflijk heldere crisp en clean sound !

Kortom een aanrader voor iedereen die een perfekte sound wil.
                      Wie me niet gelooft mag altijd eens komen luisteren !!!!!!!!!!

En mensen die zeggen dat ze het duur vinden die moeten eerst eens naar een mp-audio systeem gaan luisteren en daarna een oordeel vellen.

Ik kan u vertellen dat mijn sets een enorme stevige strakke korte bas hebben en een sprankelend zuiver mid hoog.

Een mp-audio set moet je horen en voelen.
                      Dan weet je pas of ze het waard zijn , en ja ze zijn het meer dan waard.

Joske !

Comment

• Kevin_DM
                        • May 2003
                        • 577

citaat:Geplaatst door joske

Beste,
                        Ben zelf gebruiker en eigenaar van 2 mp-audio sets, namelijk 4 x sub 215 en 4 x top trm312
                        Deze sets klinken krachtig, korte strakke bas en ze hebben een ongelooflijk heldere crisp en clean sound !

Kortom een aanrader voor iedereen die een perfekte sound wil.
                        Wie me niet gelooft mag altijd eens komen luisteren !!!!!!!!!!

En mensen die zeggen dat ze het duur vinden die moeten eerst eens naar een mp-audio systeem gaan luisteren en daarna een oordeel vellen.

Ik kan u vertellen dat mijn sets een enorme stevige strakke korte bas hebben en een sprankelend zuiver mid hoog.

Een mp-audio set moet je horen en voelen.
                        Dan weet je pas of ze het waard zijn , en ja ze zijn het meer dan waard.

Joske !

Sluit ik me volledig bij aan...
                        --- watt ever you want ---

Comment

• Davy Gabriels
                          • Aug 2002
                          • 819

Jammer genoeg viel MP Audio net boven mijn budget voor een nieuwe set.
                          Heb het vorig jaar nog openlucht gehoord, en was beste geluid van alle podia's. Op de andere podia's stond oa EV MT2, Turbosound Floodlight, AD-32, Axys, SA (met de XL-bin, jakkes wat een vieze bas)

Comment

• joske
                            • Sep 2003
                            • 5

Wat betreft prijzen, richt je rechtstreeks tot het mp-audio team, toffe mensen waar serieus mee te handelen is.

Deze zullen je zeker met raad en daad bijstaan en ik ben er vast van overtuigd dat als je meerdere sets aankoopt er wel een goede deal mee te maken valt.

Joske.

Comment

• JACK BASS p.a.
                              • Mar 2004
                              • 1

Hier dan JACK BASS p.a. het eerste bedrijf dat al meer dan 10 jaar Focal en MP-audio verhuurd en verkoopt.
                              Als er iemand is die MP-audio wil horen kan hij gewoon contact opnemen, we zijn tenslotte importeur in Nederland van MP-audio. Voor ons zijn er alleen maar positieve geluiden over MP-audio.
                              JACK BASS p.a.

Comment

• Davy Gabriels
                                • Aug 2002
                                • 819

Dit weekend was bij ons in de buurt weer "Genk-on-stage". Meerdere podia waren weer voorzien van MP Audio.
                                Op een ander podium stond de Cobra set met 4 subs en 4 toppen per kant.Deze draagt enorm ver, podium stond verste uit de buurt, maar overklaste de rest van de podia...
                                Alleen vind ik de 18" subs van cobra niet zo lekker klinken als de 15" van mp audio, hier zit een lekkere strakke bas in.

Comment

Working...