Mackie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kareltje
    • Jan 2004
    • 26

Mackie

Ik ga morgen luisteren naar Mackie wil eventueel de SA1232 topkast kopen.
    Heb zelf nu Dynacord, maar ben niet zo weg van de nieuwe systemen van dynacord, + duur, in verhouding met Mackie.
    Hoorde van een zeer kritische muzikant die zelf Dynacord heeft weggedaan voor mackie, dat het verschrikkelijk goed en strak klinkt.
    Dus Morgen weten we meer.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Mackie beztaat niet meer, is weer RCF geworden. De holding (voorheen Mackie nu Loud Technologies) is eigenaar van oa EAW, en had geld nodig voor een nieuwe EAW-lijn, volgens de ProSound. bedrag : 23.000.000 dollar De nieuwe eigenaar is ook eigenaar van oa dB technologies.

Dus : servive-parts zeer vroegtijdig bestellen. ( nu meteen)....

Comment

• JohnB
      • Jan 2004
      • 2

!!!!!!!!!!

Mackie products have been making music across a wide-range of applications since our founding in Woodinville, WA in 1988.

RCF en EAW zijn Mackiemerken......

In de holding zijn meerdere merken, waaronder mackie ondergebracht

Allen blijven bestaan met hun eigen naam

Comment

• T-Nuzz
        • Dec 2002
        • 274

Daarom duurt dat zo lang met de reparatie van m'n M1400
        Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

nog 1 die last heeft met zen m1400

ben jij daar content van ?
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• T-Nuzz
            • Dec 2002
            • 274

Heb eigenlijk nooit problemen gehad met die bak. Tot dat ie na 5 minuten eruit ging. Ondanks alle zogenaamde perfecte beveiligingen aantal weerstanden en zekeringen eruit. Maar dat is niet het enige blijkbaar want hij gaat er na vervanging weer uit. Lokale verhuurder kon het euvel niet vinden, Musicstore Köln ook niet, dus nu door naar Mackie.... Nog niks van gehoord.....

Comment

• MatthiasB
              • May 2003
              • 674

bij mij valt soms een heel deel weg van de muziek dat er juist precies nog hoog uit komt, dan wil ie niet meer in zijn bridge modus gaan ofwel is die wel heeeeeel slapjes en bij het minste zit dat rot ding te clippen pfffff ik moet nooit geen mackie amp meer, in tegenstelling tot de srm 450 ben ik daar totaal niet happy mee
              NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• T-Nuzz
                • Dec 2002
                • 274

Die van mij is jaren in bridge gebruikt op HK Audio LP118 subs. Werkte prima. Gebruik 'm nu enkel voor 2 kleine toppen.

Comment

• Triple S
                  • Sep 2000
                  • 808

Heb 'm "vroeger" ook naar volle tevredenheid gebruikt. Was zelfs één van de eersten in het land die 'm had [8D]
                  Eerst op een basje/topje combi, later alleen op top.
                  In het laag is tie niet zo bijzonder, maar in het mid en hoog vind ik het toch een hele fijne amp.

Heeft alleen één onhebbelijkheidje: Als je er 380V op zet gaat 'ie stuk
                  Don\'t call me DJ!

Comment

• Michael
                    • Nov 2002
                    • 643

Ik heb de 2600 van mackie gehad. drie dagen zette hem aan teste een cd´tje pats en hij deed niks meer, doorgebrande voeding. Geen max gewoon rustig laten bollen, heeft het dus erg kort uitgehouden bij mij. Reparatie heeft zolang geduurd dat ik andere amps heb gekocht.

Comment

Working...