jaja, een redelijk nieuw subje. Iemand hem al gehoord of er mee gewerkt? Ze gaan wellicht als vervanging voor onze zelfbouw 18" kastjes bij de disco'tjes en bruiloftbandjes...
EAW SBX220
Collapse
X
-
EAW SBX220
<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Labels: None -
Tja, ik ben ook benieuwd om hem te horen
Ik ga even kontakt opnemen met apex of hij al binnen is en leverbaar
trouwens Daan , er is nog een nieuw subje van EAW
BH 2312 : SPL 143.8 long term en 149.8 peak [:0]
jammer van het gewicht en t'is voor permanente intall.
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist. -
Zo, even een topic van precies een jaar geleden opvissen...
Gistermiddag 2 SBXjes opgehaald bij Holland PA, en gelijk het eerste klusje mee gedraait. Gebruikt met 2 JFX290 topjes, een RAM BUX3.4 op de subjes en een QSC PLX2402 op de topjes, met een LEM DX26+ processor ertussen.
De subjes klinken erg lekker. Lekker strak en diep (en daar houden we van
). Komt bij dat ik ze ook wat betreft uiterlijk erg mooi vind.
Zijn er inmiddels meer mensen die ze gebruikt/gehoord hebben?<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Nee nog niet, hoop ze binnenkort te beluisteren [^]citaat:Geplaatst door Daan Hoffmans
Zo, even een topic van precies een jaar geleden opvissen...
Gistermiddag 2 SBXjes opgehaald bij Holland PA, en gelijk het eerste klusje mee gedraait. Gebruikt met 2 JFX290 topjes, een RAM BUX3.4 op de subjes en een QSC PLX2402 op de topjes, met een LEM DX26+ processor ertussen.
De subjes klinken erg lekker. Lekker strak en diep (en daar houden we van
). Komt bij dat ik ze ook wat betreft uiterlijk erg mooi vind.
Zijn er inmiddels meer mensen die ze gebruikt/gehoord hebben?
Daan met wat kan je ze vergelijken ( enkel 18 " enkel 15" ) uiteraard met een hogere SPL ???
hoe klinken die JFX topjes ?
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Ik heb ze nu gebruikt als vervanging van een enkel 18" kastje. Dit is een zelfbouw basreflex kastje met een Beyma speaker erin. De SBXjes streefden ze zonder enige moeite voorbij, maar dit is niet een echt eerlijke vergelijking. De oude subjes zijn namelijk met passief filter, en een enkele BUX3.4 achter het hele setje.
Over de JFX topjes zijn we heel erg tevreden. We hebben 290's en 260's. De laatste gebruiken we ook een enkele keer met 2 per kant, hier is een speciaal beugeltje voor. Topjes gaan behoorlijk hard, en klinken erg open. Ook als monitor zijn ze heel erg lekker.<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Hoeveel betaal je voor die sub sbx 220. De online prijslijst van Holland PA is nog niet zover geupdate dat deze prijs erbij staat.
Trouwens, voor die topjes die jij hebt daan, daar moeten toch alleen nog versterkers op? of ook nog processors en dergelijke?
Heb je wat foto's die je me via mail kan sturen van jou speakertjes? Thoeft niet hoor, maar ben gewoon erg benieuwd hoe ze op locatie overkomen.... alvast bedanktComment
-
De subjes doen bruto iets van 2200,- ex BTW geloof ik... (Het hele spulletje is dan ook niet van mijzelf hoor...)
De topjes kan je gewoon direct full-range gebruiken. Je kan ze ook bi-amped gebruiken (zit schakelaar op), en dan heb je uiteraard wel een processor/crossover nodig.
Foto's van de topjes en de nieuwe subjes heb ik nog niet, tenminste, niet zodanig dat je er ook iets aan hebt...
Ik zal proberen binnenkort wat foto's te maken.<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment

Comment