citaat:Geplaatst door janblanken
Beste Allemaal,
Een typisch geval van wie de bal kaats kan hem terug verwachten.
Dat de processor snel vol zit bij filtering is ligt aan de hoeveelheid DSP processors erin zitten in dit geval zijn dit SHARC's. Waarschijnlijk zal dit ook niet veel beter worden met nieuwe firmware.
Op dit moment vind ik het grootste nadeel: het ding is niet leverbaar
maar ja voor een prijs van 250 euro kan je het ook niet laten liggen ondanks de nadelen die hier voor genoemd zijn. En dat het geluid wegvalt als je van filtertype veranderd kan inderdaad lastig zijn.
Beste Allemaal,
Een typisch geval van wie de bal kaats kan hem terug verwachten.
Dat de processor snel vol zit bij filtering is ligt aan de hoeveelheid DSP processors erin zitten in dit geval zijn dit SHARC's. Waarschijnlijk zal dit ook niet veel beter worden met nieuwe firmware.
Op dit moment vind ik het grootste nadeel: het ding is niet leverbaar
maar ja voor een prijs van 250 euro kan je het ook niet laten liggen ondanks de nadelen die hier voor genoemd zijn. En dat het geluid wegvalt als je van filtertype veranderd kan inderdaad lastig zijn.
@ 2 als-ie al niet leverbaar (meer?) is, vanwaar die belangstelling?
zit er soms materiaal in van een grote gloeilampenfabriek uit het zuiden des lands? Ook als je voor een lege zaal zit te werken is dat aan en uit hikken erg irritant.
Kortom : typisch behringer. Als het eenmaal werkt : afblijven , en nooit meer aankomen.
Of wou je een andere conclusie? Heb ik : een Uitmuntende Prijs/Kwaliteit-verhouding.

Comment