Shark dsp 110 van behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

Shark dsp 110 van behringer

Vraagje:

Heeft er iemand ervaring met dit ding, Ik verwacht er zelf ook geen wonderen van, maar ik ben er misschien toch in geïnteresseerd[:I]

Waarvoor:
    Ik werk ook wel eens freelance in het av gebeuren, daar kom ik nog wel eens tegen dat je nou net dat 1ne eqtje mist.
    Aangezien ik niet met een 19" rack ga tillen als het meestal toch niet nodig is, baal ik als ik het toch nodig had.
    duss.. wie heeft er wel eens met dit ding gewerkt??
    het kost niks 100,- euri

Groeten Marco
  • Pino
    • Jul 2002
    • 390

Hallo,

Ik heb sinds kort een shark ske en gebruik hem als gate, compressor, en FB destroyer.
    Dit werkt voor mijn doeleinden perfect.
    Buiten dit kan je hem nog voor veel andere dingen gebruiken, zoals niveau aanpassingen , als DI, als delay, noem maar op.
    Voor 100€ is dit een handig en zeer veelzijdig apparaatje, dat voor veel onozele toestanden toch een uitkomst biedt.

Groetjes,
    Pino
    Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Ik heb hem gekocht om bepaalde noodsituaties op te vangen, alleen is het nu zo dat zulk soort situaties zich sinds die aankoop nog niet voor hebben gedaan. Haha beetje jammer dus eigenlijk. Ik kan je dus ook nog niet echt wat real-life ervaringen geven, maar hij gaat vast nog weleens van pas komen.
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Hee, Marco,

Ikzelf ben hobbyboertje, gebruik 'm om een extra mic-input te creeren op een mixer, of als feedback destroyer.
        Het is inderdaad geen master of wonder, maar voor nog geen 100 euks wil ik 'm niet missen.

Hij zoekt zelf feedback op en plaatst een killer op die freq. 12 stuks, en vind hij een 13e, dan laat ie de eerste los, zo blijft hij "filteren".

Delay, Gate, Compressor, FB destroyer, Low cut, DI box( mic naar line-signaal en omgekeerd) met phantoomspanning(uitschakelbaar),gebalanceerde jack en XLR in /outs.
        afmetingen: B*H*D 85*55*130 mm (excl. connectoren.

Tip:
        Plak er wat klittenband onder, want als je 'm niet vastlegt schuift hij snel omdat het zo'n klein licht ding is.
        ps. externe stroomadapter dus je hebt 2 devices.

Groeten en Suc6
        John
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• embie
          • Mar 2002
          • 83

Werken ze goed als feedback destroyer, heb nl regelmatig setjes te verhuren voor karnavalstoestanden enzo....
          ik verwacht er niet echt veel van, maar het zou al een eind kunnen helpen he ?

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Ik heb ze zelf ook. Heerlijke beestjes en met de 19" inbouwkit kun je er vijf op een rij zetten op maar 1,5 HE. Dat zijn vijf compressor limters, delay, feedback destroyer, dI, enz.. in 1,5 he. Hoezo handig. Ze doen het heel goed maar ik vind ze wel wat moeilijk om in te stellen. Het is me nogal een pielwerk wil je ze voor meerdere toepassingen tegelijk gebruiken.

Comment

• joe
              • Jan 2003
              • 446

Okey,, om dus even terug te komen, buiten het pielwerk om is I wel okey en heb je niet gelijk het idee als je hem gebruikt dat het geluid er alleen maar minder van wordt en er een ruis erbij krijgt.

Als dat dus goed zit, ga ik er toch maar eens 1tje aanschaffen[^]

Comment

• a2965716
                • Sep 2003
                • 25

Ik gebruik em in de meest lastige omstandigheden als zanger in een rock- en hardrock coverband, kan je nagaan.
                Je mag er gerust van zijn dat ik al veel plezier gehad heb aan dat hebbedingetje.
                Eerlijk gezegd ben heeft die automatische feedback destroying me nog niet geholpen, integendeel, op een gegeven moment klonk ik als een geknepen teelbal. Zelf ingesteld dan maar en toen ging ie weer goed.

Comment

• Michael
                  • Nov 2002
                  • 643

Ach het is voor zijn geld en echt leuk dingetje. Zit goed in elkaar heeft ongelofelijk veel functies is supercompact en doet de naam behringer is ruis geen eer aan dus in een woord top.

Comment

• BlackLight_Frank
                    • Feb 2004
                    • 143

citaat:Geplaatst door Michael

Ik heb ze zelf ook. Heerlijke beestjes en met de 19" inbouwkit kun je er vijf op een rij zetten op maar 1,5 HE. Dat zijn vijf compressor limters, delay, feedback destroyer, dI, enz.. in 1,5 he. Hoezo handig. Ze doen het heel goed maar ik vind ze wel wat moeilijk om in te stellen. Het is me nogal een pielwerk wil je ze voor meerdere toepassingen tegelijk gebruiken.
                    Wij hebben er ook onlang ééntje gekocht om te gebruiken voor een delay-stack in een feesttent.
                    We komen er alleen nog niet achter hoe je de ingestelde parameter (afstand in meters b.v.) vast kunt zetten, hij blijft vertragen met de maximale tijd.

Kan iemand vertellen hoe je dit goed moet doen ??

Frank
                    Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• Pino
                      • Jul 2002
                      • 390

Als je het doet zoals in de handleiding beschreven staat moét het lukken, anders is er iets mis met het toestel.
                      Instellen van delay is eenvoudig: druk op delay zoveel maal dat de led op "meters" staat en gebruik dan de up en down toetsen om in te stellen.
                      Vergeet niet dat je toetsen kunnen geblokkeerd worden: als deze functie ingeschakeld is kan je niets veranderen. Dit wordt gekenmerkt door een knipperende "low cut" led
                      Om te deblokkeren druk op de low cut toets net zolang tot de 5 parameterleds branden.
                      Groetels,
                      Pino
                      Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• Whitefarmer
                        • Oct 2003
                        • 1244

Als je minder wilt, druk dan op "down" als je die ingedrukt houdt en (enkele) malen op "up" drukt versnelt het aftellen, andersom werkt dit ook.(anders duurt het erg lang om van max. naar min. te gaan.

Groeten John
                        Groeten John
                        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...