Mach Touring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HenkL
    • Jan 2004
    • 13

Mach Touring

Hallo forum bezoekers,

Na een kleine zoektocht op dit forum vind ik maar weinig recente informatie over het Mach Touring systeem.
    Zijn er hier ook mensen die gebruikers ervaringen hebben (en niet zo van ik heb het ook wel eens gehoord maar echte gebruikers ervaringen)
    Zijn er ook bedrijven (van een beetje naam)die dit merk verhuren?
    Ben zeer benieuwd naar jullie reacties?!

groeten Henk
  • djcenter
    • Aug 2003
    • 78

Zie deze set heel regelmatig in onze regio op fuiven staan (collega verhuurder),
    conclusie serieuse goede geluidsdruk , heel zuiver , en met weinig kasten grote oppervlaktes.
    Minpunt zoals altijd : de nodige Euro's !
    Wij hebben destijds gekozen voor X-Array & X-line daar heb je nog iets minder kastjes van nodig. Maar indien u Mach kasten in second hand zoekt (en vindt) zou ik dan ook niet twijfelen.
    Een goed systeem en naar mijn bevinding voor alles inzetbaar tot op concertniveau.
    (Stof indien U dit leest , t'is een goei systeem )

mvg Tony
    Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Gaat het over Mach Touring of Slingshot????

Wij draaien zelf met Touring en Slingshot...

citaat:Na een kleine zoektocht op dit forum vind ik maar weinig recente informatie over het Mach Touring systeem.
      Dan heb je niet goed gezocht..[]

Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• HenkL
        • Jan 2004
        • 13

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Gaat het over Mach Touring of Slingshot????

Touring en Slingshot!!!!
        citaat:Na een kleine zoektocht op dit forum vind ik maar weinig recente informatie over het Mach Touring systeem.
        Dan heb je niet goed gezocht..[]

Dan hen jij niet goed gelezen...[^][^][^]
        Ik vroeg om recente informatie en bevindingen en niet een paar plaatjes van kijk mij nou[:0][:0][:0]
        No hard feelings maar ik zocht gewoon gebruikers info en ervaringen en was nieuwschierig naar bedrijven, serieus van aard zoals DSP, die ook deze systemen gebruiken.
        Wel even een directe vraag aan jullie (van DSP dan) waarom gebruiken jullie AD versterkers erbij terwijl deze vaak niet het gevraagde vermogen leveren zoals mach dat voorschrijft? voorbeeld de Mach M181T leverd een vermogen van zo'n 600Watt, aanbevolen versterker 1200W aan 8 ohm!!! dat is toch niet te vergelijken met een AD2404 of AD2402[?]

Comment

• djcenter
          • Aug 2003
          • 78

Sorry inderdad het is slingshot
          en als ik me niet vergis worden ze gestuurd met crown 5000

mvg Tony
          Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Is dat spul niet van die importeur die de dealer-marge weggeeft aan de eindgebruiker???

Comment

• Wietse
              • Sep 2003
              • 149

gaat het over mach van martin?

Comment

• Staaf
                • Feb 2003
                • 398

Inderdaad
                Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• LJ Gerrit
                  • Apr 2002
                  • 479

citaat:Geplaatst door **************

Is dat spul niet van die importeur die de dealer-marge weggeeft aan de eindgebruiker???
                  Ik heb volgens Gerard geen verstand van geluid, dus hierover zal ik maar niet hebben.
                  Maar Gerard, als je kunt beweren dat "we" de dealer-marge weggeven aan de eindgebruikers, kun misschien ook vermelden over wie het gaat!
                  Want daar gaat deze Topic over, Henk zoekt bedrijven die met mach Touring systemen werken.

En Henk zit zeker niet te wachten op jouw "niet onderbouwde" opmerkingen. Blijkbaar ben je niet op de hoogte van de marge die we aan dealers geven.

Have a nice weekend Gerard, kom eens in Dieka voor een glaasje B... want blijkbaar heb je geen zin in kopje Bemmelse koffie. Of is het te ver rijden vanuit Enschede?
                  ------------------------------------------------
                  Without colour, there is no perception
                  ------------------------------------------------
                  MvG

Gerrit Schottert
                  Controllux

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

Waarom wij AD amp's gebruiken..das simpel..Die waren toendertijd erg aantrekkelijk geprijsd..Een wij waren een van de eerste in Nederland die zon Mach set(Slingshot) kochten....En we wisten niet beter..Maar dat neemt niet weg dat ze niet voldoende vermogen geven. Het mag meer, maar die AD's doen het erg goed...

Over de topkasten(1262) is alles nog te vinden op de site...De M182T wordt niet meer gemaakt...

En ja, er zit nog steeds verschil tussen Touring en Slingshot...
                    Olaf Duffhuës

Comment

• dokter dB
                      • Nov 2003
                      • 1535

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Waarom wij AD amp's gebruiken..das simpel..Die waren toendertijd erg aantrekkelijk geprijsd..Een wij waren een van de eerste in Nederland die zon Mach set(Slingshot) kochten....En we wisten niet beter..Maar dat neemt niet weg dat ze niet voldoende vermogen geven. [u]Het mag meer</u>, maar die AD's doen het erg goed...
                      het mach meer

knoppen en waarden :)

Comment

• HenkL
                        • Jan 2004
                        • 13

Zo te lezen zijn er genoeg mensen die er wel iets van denken, slechts weinigen die er echt ervaring mee hebben. (uitgezonderd olafje dan ) Misschien kan LJ Gerrit mij wat adressen doormailen met gebruikers zodoende wel een objectieve mening te kunnen horen.[8D]
                        D8 dat hier ook serieuze bezoekers waren, maar vergissen is menselijk.
                        Bij deze dan ook het verzoek aan de moderator deze topic te sluiten.
                        Voor de serieuze reacties....bedankt.
                        Henk.

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5949

Onderwerp blijft uiteraard open, denk dat jij te snel een reactie wil...
                          Vorts denk ik dat er niet zo heel erg veel 9zeker geen honderden) gebruikers zijn van mach Touring.

Onderwerp blijft bestaan. reacties met ervaringen over Mach Touring van harte welkom...
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

Inderdaad, van Mach touring zijn erg weinig gebruikers...Het wordt ook al een paar jaar niet meer gemaakt...Maar van Slingshot schijnen toch nog wat gebruikers te zijn, naar zeggen het meeste in België.
                            Olaf Duffhuës

Comment

• HenkL
                              • Jan 2004
                              • 13

citaat:Geplaatst door moderator

Onderwerp blijft uiteraard open, denk dat jij te snel een reactie wil...
                              Het was ook maar een verzoek, ik ga daar niet over, zeg wel iets over hoe serieus je word genomen op dit forum
                              citaat:
                              Vorts denk ik dat er niet zo heel erg veel 9zeker geen honderden) gebruikers zijn van mach Touring.
                              Ik verwacht misschien te snel een reactie maar u typ te snel
                              citaat:
                              Onderwerp blijft bestaan. reacties met ervaringen over Mach Touring van harte welkom...
                              Of we ze serieus nemen....dat zien we dan nog wel [?]

Nog even een opmerking richting olafje; volgens mijn informatie is het slingshot systeem een onderdeel van het touring systeem...of heb ik dat verkeerd begrepen [?]
                              Henk

Comment

Working...