Kent iemand de SAD inbouwversterkers?
Ik wil de A750 gaan inbouwen in een baskast voor basgitaar om wat meer power op het podium te hebben. Zijn die versterkers ruim bemeten, dwz kunnen ze voldoende strak laag geven?
Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Adios
Ik wil de A750 gaan inbouwen in een baskast voor basgitaar om wat meer power op het podium te hebben. Zijn die versterkers ruim bemeten, dwz kunnen ze voldoende strak laag geven?
Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Adios




Comment