Beste manier van dempen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EJE
    • Oct 2003
    • 12

Beste manier van dempen?

Dag allemaal,

Ik hou van muziek...zo erg dat ik het soms het geluid te hard zet als ik aan het draaien ben. Niet erg voor mezelf..maar dus wel voor de buren. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een ideale geluidsonderdrukker waar dus eigenlijk weinig tot geen kosten aan verbonden zijn....Ok geluid kan zachter maar de bass dreunt gewoon te hard door terwijl het al bijna minimaal staat.

ideeen, tips?

alvast bedankt,

EJE
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

koptelefoon pakken, zo'n ding dat je op je hoofd zet en dan komt er geluid uit.
    Kan ontzettend hard, kan ook gewoon perfect klinken en het beste: niemand heeft er last van!
    We're ready to party, are you?

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Noppenschuim op de muren, deuren, ramen en vloer/plafon
      is gewoon te koop bij de bouwmarkt.

Maar als i jou was:
      koos ik toch maar voor een koptelefoon.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• nightline
        • Oct 2002
        • 1001

Spiks onder je boxen???

Groeten

Jack
        Powered by AudioMadness....

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Zacht draaien of beter nog; ergens anders draaien. Andere oplossingen zullen niet voldoen of te kostbaar zijn. Dat is mischien niet wat je graag zou willen horen, maar het zijn wel de feiten.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

citaat:zo erg dat ik het soms het geluid te hard zet als ik aan het draaien ben. Niet erg voor mezelf..
            WEL erg voor jezelf. Of heb je de ambitie een DJ te worden waar de monitoring luider staat dan de PA???

Comment

• Jag
              • Nov 2002
              • 319

Daar lopen er idd al teveel van rond! Laatst stond er 1 een aantal meter van mij vandaan te bellen met een headset. Hij verstond het nauwlijks, ik kon het hele gesprek letterlijk volgen :P.

Maar goed, beetje offtopic. Daar is wel een oplossing voor, maar die kost veel geld. Je moet dan denken aan zwevende vloeren ed. Lage tonen absorbeer je niet 1-2-3. Noppenschuim tegen de muur plakken gaat alleen maar heel sterk je akoestiek veranderen (kan op zich een prettig effect zijn), het verandert alleen niets aan de lage tonen overlast naar je buren (echt nul komma nul).
              Koptelefoon dus maar .

Comment

• test12
                • Jan 2003
                • 901

Evt. kopt. in combinatie met exitator (drummerskrukje). Heb er zelf geen ervaring mee.

m.v.g. Herman

Comment

• EJE
                  • Oct 2003
                  • 12

Nou bedankt voor de tips

Comment

Working...