ervaring met buma/stemra.........

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

ervaring met buma/stemra.........

Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met buma/stemra ? Ik hoorde van iemand dat je als drive in niet te maken hebt met buma/stemra, terwijl iemand anders zei van wel. klopt dit ? Weet iemand toevallig als hij hier te maken mee heeft wat hij betaald aan kosten op jaarbasis enzo ? Op hun site staat niet echt duidelijke informatie en ik ben opzoek naar ERVARINGEN ermee, dus kom niet met een link van de site aanzetten en zeggen dat ik het daar moet zoeken.

Bij voorbaat dank !

Mvg,
    Michel
    Is weer terug !
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

citaat:
    Op hun site staat niet echt duidelijke informatie
    [xx(][xx(][xx(]

Volgend mij is het tijd voor Hans anders. ik ben er laatst ook wezen kijken en alles staat beschreven hoor.

In hellendoorn noemen we het gemakzucht

Martin
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Rob
      • Dec 2000
      • 470

is op het forum oook vaak genoeg besproken, dus effe de search gebruiken.
      Rob v.d. Molen

Comment

• Triple S
        • Sep 2000
        • 808

Effe kort door de bocht:

De gene die jou boekt is verantwoordelijk voor het afdragen van de BUMA-rechten (zet dit ook even in je voorwaarden).
        Je hoeft er dus zelf niet voor te betalen (tenzij je zelf gaat organiseren, dan wordt het anders)
        Don\'t call me DJ!

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

citaat:Geplaatst door MC Party

citaat:
          Op hun site staat niet echt duidelijke informatie
          [xx(][xx(][xx(]

Volgend mij is het tijd voor Hans anders. ik ben er laatst ook wezen kijken en alles staat beschreven hoor.

In hellendoorn noemen we het gemakzucht

Martin
          Volgens jij moet jij even naar hans anders

als je gelezen had, wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt uit gemakszucht, had je kunnen lezen dat ik ook om persoonlijke ervaringen met de instantie vroeg.

DUS WIL JE *** VOORTAAN EERST EVEN LEZEN VOORDAT JE JE MOND OPEN GOOIT !!!

ik had er dus niet voor niks bijgezet dat deze topic ook over ervaringen met de instantie gaat.

Oja, en rob, ik kan wel zoeken naar andere dingen over buma/stemra, maar niemand beschrijft echt dingen die hij zelf ondervonden heeft. En al zou ik het bij een ander topic plaatsen krijg ik:
          1 Bijna geen reactie
          2 Het gezeik dat ik off topic ga omdat daar het topic niet over gaat.

Dus denk alsjeblieft ook eerst even na voordat je wat zegt, of lees dan tenminste eerst even alle voorbije topics daarover door, om te kunnen concluderen dat daar niet echt een topic over is.

Ik kan niet wachten op jullie antwoorden[}]
          Is weer terug !

Comment

• Michel_G
            • Dec 2003
            • 376

citaat:Geplaatst door Triple S

Effe kort door de bocht:

De gene die jou boekt is verantwoordelijk voor het afdragen van de BUMA-rechten (zet dit ook even in je voorwaarden).
            Je hoeft er dus zelf niet voor te betalen (tenzij je zelf gaat organiseren, dan wordt het anders)
            kijk, dit zijn nou antwoorden waar ik wat aan heb. Bedankt hiervoor !!!
            Is weer terug !

Comment

• Rob
              • Dec 2000
              • 470

citaat:Heeft hier iemand ervaring met buma/stemra ? Ik hoorde van iemand dat je als drive in niet te maken hebt met buma/stemra, terwijl iemand anders zei van wel. klopt dit ? Weet iemand toevallig als hij hier te maken mee heeft wat hij betaald aan kosten op jaarbasis enzo ? Op hun site staat niet echt duidelijke informatie
              vindt dit toch duidelijk genoeg dat je het hier in eerste instantie niet over persoonlijke ervaringen hebt.

En erg makkelijk om snel even je topic aan te passen om je gelijk te krijgen.
              Rob v.d. Molen

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

ik heb echt niet mijn topic veranderd, sterker nog, wist nog geeneens dat dat mogelijk, dank je voor die mededeling. in eerste instantie stond er inderdaad dat, klopt helemaal, maar titel van de topic is ervaring met buma/stemra, dat is het al vanaf het begin geweest en is echt niet veranderd. dan nog iets, jij plaatst alleen dat stukje waarin staat wat jij nodig hebt om je verhaal goed te praten. Maar het leuke van dat stukje is dat het begint met "heeft iemand ervaring met..........". Als iemand ervaring ermee heeft is dat dus persoonlijk, oftewel, persoonlijke ervaring. Iemand kan dus niet zeggen "ik heb gehoord van" want dan heeft die persoon er geen ervaring mee.

en waarom zou ik mijn topic veranderen ? om proberen jou in een kwaad daglicht te zeggen ? dat is echt niet de bedoeling. En geef toe, het topic is nog steeds hetzelfde zoals hij vanmiddag geplaatst werd, of iemand anders heeft het veranderd zonder dat ik het weet en zonder dat ik het verschil zie.

I rest my case..........
                Is weer terug !

Comment

• MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

Beste spike,
                  volgend mij stond er boven mijn reactie een citaat. Dat houdt in dat het dus over dat stukje gaat.
                  Er stond dus ja op de site van Buma staat geen duidelijke info.
                  Dit is lulkoek.

Dus toch effe langs hans Anders

citaat:als je gelezen had, wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt uit gemakszucht, had je kunnen lezen dat ik ook om persoonlijke ervaringen met de instantie vroeg.
                  Wanneer dit zo zou zijn dan had ik helemaal niet gereageerd in dit topic. Dus je praat weer de grootste onzin.[V][V]

Martin
                  Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Beste Dj_Spike,

Je maakt twee denkfouten.

1e: Het verzoek om de zoekfunctie te raadplegen alvorens een onderwerp te openen dat reeds bestaat is ook voor jou van toepassing

2e:

als je meent te kunnen reageren zoals ik hieronder citeer dan is het forum een totaal verkeerde plaats om je informatie in te winnen en hebben wij liever dat je niet deelneemt!

Om moverende redenen onderwerp afgesloten door modje
                    citaat:als je gelezen had, wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt uit gemakszucht, had je kunnen lezen dat ik ook om persoonlijke ervaringen met de instantie vroeg.

DUS WIL JE *** VOORTAAN EERST EVEN LEZEN VOORDAT JE JE MOND OPEN GOOIT !!!

ik had er dus niet voor niks bijgezet dat deze topic ook over ervaringen met de instantie gaat.

Oja, en rob, ik kan wel zoeken naar andere dingen over buma/stemra, maar niemand beschrijft echt dingen die hij zelf ondervonden heeft. En al zou ik het bij een ander topic plaatsen krijg ik:
                    1 Bijna geen reactie
                    2 Het gezeik dat ik off topic ga omdat daar het topic niet over gaat.

Dus denk alsjeblieft ook eerst even na voordat je wat zegt, of lees dan tenminste eerst even alle voorbije topics daarover door, om te kunnen concluderen dat daar niet echt een topic over is.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...