industrial - de muziek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wietse
    • Sep 2003
    • 149

industrial - de muziek

INDUSTRIAL

kennen jullie dit voor muziek? wat zouden jullie namelijk zetten in een zaaltje van +-10 bij 10?

groetjes

Wietse
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Industriële muziek, is vaak muziek die gemaakt wordt met voorwerpen. Bijv. stukken metaal op elkaar slaan in een bepaald ritme. Of blazen door bepaalde maat pijpen, zoals een soort panfluit.
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

haha industrial dat is toch een soort van harde techno? stukken metaal op elkaar slaan vind ik een mooie hehe
      ik zou niks neer zetten, al die takkeherrie
      knoppen en waarden :)

Comment

• Robert
        • Aug 2000
        • 630

Volgens mij bestaat er ook zoiets als industrial metal.

In een zaaltje van 10*10 zou ik proberen iets met een redelijke openingshoek te vinden (of dubbele stacks met een kleinere spreiding). Vermogen is moeilijk te zeggen, ligt natuurlijk ook aan het merk en hoe hard met het wil hebben.

Wat IK neer zou zetten zou waarschijnlijk zijn: 2*EAW SB 600 laag en 2*EAW JF290 topjes op statief, met 3 LabGruppen versterkers, omdat ik dat voor niet te veel geld mee kan krijgen. Maar je kan van alles verzinnen hoor...

Succes en groeten!

Robert

Comment

• neeltje
          • Apr 2003
          • 295

zet maar genoeg, en voorzie vooral in het laag-mid. Hoog mag gerust schreeuwerig klinken denk ik wel.
          Is trouwens zowel metal (ministry, nine inch nails, backstabbers,...) als house (helaas kan ik hier geen namen noemen)
          "En Go"

Comment

Working...