Community

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • - -Niels- -
    • Aug 2003
    • 253

Community

Beste lui,

Ik ben misschien van plan een set Community speakers te kopen...
    Heeft er iemand hier misschien ervaring gehad met Community? Zelf heb ik via-via goede verhalen gehoord, maar eigenlijk wil ik jullie mening wel eens horen...

www.loudspeakers.net --> site van Community

Groeten,
    Niels
  • -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

Hebben hier 2 x XLT 48 als monitorspeaker. Ben er wel tevreden over, ze doen wat ze moeten doen, zijn stevig en de beveiliging van de tweeter werkt ook ([)] .. )

Verder weet ik eigenlijk niets over Community, ik neem aan dat het hier gaat over een normale PA-set ?

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Ik kwam op de Plaza een setje 10" monitoren tegen van Community, helemaal niet verkeerd, lekker compact en een leuke sound.
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Dave
        • Jan 2001
        • 757

Ik geloof dat medeforummers Sussudio met community draaien, die kunnen je wel meer informatie verschaffen.
        U x I = Boem.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

zoals commi zelf zegt : we'll blow your doors off".
          Mits goed versterkt n ingeregeld prima spul...

Comment

• sussudio
            • May 2001
            • 534

Wij draaien met een CSX60/70 combinatie, aangestuurd door 2 x QSC 1850HD op de bas en 1 x QSC 2450 op de tops. Klinkt lekker en hard.

Voor kleine shows gebruiken we alleen de tops, maar dan uietraard full-range.

Nadeel van deze set is de hoogte. In een zaal waar geen podium is kom je dus met je tops niet boven het publiek uit, waardoor je achter in de zaal voornamelijk bas overhoudt. Vooral bij bruiloften krijg je dan van die zeikerds, die komen vragen of de bas eruit mag. Dat mag op zich wel, maar dan houdt je op de dansvloer het geluid van een Yoko-radio over.
            Drive-in Discoshow Sussudio
            Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

Working...