Stage accompany XL-set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alfons
    • Jun 2001
    • 14

Stage accompany XL-set

Ik had zaterdag een feestje van een kennis van mij. Daar hadden ze een complete stage accompany xl-set staan met es40 verstekers. Het geluid was super en nog op 50 meter zeer zuiver te horen. De bands vonden het geluid ook super. Voor house party's zal je misschien wat sub laag missen, omdat hij van 52hz start. Maar je hebt het idee bij de laagkasten dat ze van 40hz starten. Binnekort de 18 inch XL-bin. Dat wordt echt een topper geloof me. Sommige zeggen SA is duur, heb je wel eens naar EAW of Appogee of Renkus Heinz gekeken. Dat is pas duur. Zijn er meer mensen met goede ervaringen over de XL-set????
  • ASL Drive In Show
    • Jan 2001
    • 22

Als men eens een keertje wil komen luisteren naar de XL-set, na overleg is men van harte welkom. Sinds 2 maanden hebben wij ook de XL 36 set in de verhuur. En wij vinden het geluid van deze set ook uitstekend, tot op heden alleen maar tevreden klanten gehad. Wel ben ik van mening dat de subs inderdaad wat laag missen. Binnen afzienbare tijd hopen we dan ook 18" XL-bins in huis te hebben, waardoor de subs ook onder de 52 hz werken.
    Ander nadeel is en blijft toch wel de prijsstelling welke SA hanteert, hopeljk worden de prijzen in de toekomst toch nog gunstiger voor ons.....

Met vriendelijke groet, Adri

ASL Geluid en Lichtverhuur
    ASL geluid en licht verhuur

Comment

• Bert
      • Aug 2000
      • 155

Werk nu zo'n anderhalf jaar met XL-bins, p-29 top en ES-20 versterkers, en dat bevalt me prima. Met SA spullen al een jaar of acht.
      Er is altijd beter (lees duurder), maar de SA-boer zit hier op de hoek en daar hebben we een goede deal mee, wij huren, dus als er straks 18" XL's komen huren we die.
      XL36 heb ik nog niet gehoord, de demo ben ik mis gelopen, maar ik ben benieuwd, er komt er vast nog wel één keer een deze kant op.
      It\'s only Rock \'n\' Roll
      But I like it

Grtz,
      Bert.

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

ik vind s.a echt veel te duur voor de geluidskwaliteit, voor dance sowieso.. apres ski kan er best lekker uitkomen, maar ge vooral geen hoge geluidssterktes verwachten en dan ook nog een mooi zuiver geluid.
        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Willem01
          • Oct 2003
          • 8

Ook ik ben een SA gebruiker, tot op heden werkte ik met een vintager set (W-bins en overigen). Daar zijn later nog ES20 versterkers bij gekomen en nu komen er XL-bins en C27 toppen bij. Ik ben zoals jullie merken een zeer tevreden SA gebruiker. En over de prijs... SA apparatuur is gewoon zeer degelijk en gaat jarenlang mee, dus daar mag best voor betaald worden.

Groeten Willem.

Comment

• reflection
            • Mar 2002
            • 413

Als er iets zwaaaaar irritant is in het hoog/midden en iets te veel vervormt dan is het s.a. wel, en het laag; de kasten trillen meer dan wat je in je maag zal voelen.
            Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

ben ik nou gek, of had ik al eens een prijs-kwaliteitverhoudingverhaal hieronder getypt????

Comment

• reflection
                • Mar 2002
                • 413

denk het eerste, komt goed...

Comment

• davinci
                  • Sep 2003
                  • 19

lekker ouderwets met een w-bin setje stoeien blijf ik leuk vinden (als ik er buiten mee mag stoeien dan.....) maar om nu te zeggen dat ik onder de indruk ben van die nieuwe laagkasten? nee, sorry. ik vind het dus absoluut niet strak klinken.......[^]
                  geluid is niet licht maar licht maakt soms wel geluid....

Comment

• MUSCOM
                    • Mar 2002
                    • 62

Ik heb bij ASL een demo gehad met 4 x p29 en 4 x XL bin.
                    Ik vind het geluid retestrak klinken en dat die XL kasten bij 52 HZ beginnen dat doet geen afbreuk aan het geluid. Ik kon deze set kopen maar het liep stuk op de torenhoge prijs.

Comment

• ASL Drive In Show
                      • Jan 2001
                      • 22

Henk, even een kleine verbetering, je hebt de demo gehoord met 4 x C29, afgefilterd vanaf 100 HZ. De XL-Bins lopen door tot 100 HZ, en ja de prijs........

Met vriendelijke groet, Adri

ASL Geluid en Licht Verhuur.
                      ASL geluid en licht verhuur

Comment

Working...