Bell PCX 9024

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janh
    • Oct 2003
    • 1

Bell PCX 9024

Recent heb ik deze versterker gekocht.
    De meeste versterkers bevatten niet meer dan aan/uit en volumeregeling doch deze heeft diverse switches in te stellen tbv overbelasting e.d.!

Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing of uitleg?

bvd Jan
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

er ligt er eentje hier,. dus kom maar op met je vragen...

enne . stel jezelf ff voor...

Comment

• geluidmoderator
      • Sep 2002
      • 152

Hier is een tijdje geleden al een topic over geweest, misschien heb je hier wat aan.

Geluid moderator J&h Licht en Geluid forums

Comment

• snoei
        • Apr 2003
        • 168

Kheb hier ook een 10-tal pcx-9024 liggen. Echter helaas geen handleiding. De persoon waar we deze 10 van hebben zijn ook de bijbehorende (vps4, houten 4x15" bassen en 2x12" + 1 x 2" toppen) sets van overgenomen. Hierbij is toen gemeld hoe de limiter schakelaars moesten staan, echter is het voor mij niet duidelijk wat precies ieder schakelaartje betekent.

Heeft iemand daar misschien wat informatie over voor mij?

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

www.bell-audio.de ?

Als je even je best doet denk ik dat je hier toch wel wat wijs uit kan worden

De groeten => Micha

Comment

• snoei
            • Apr 2003
            • 168

Die had ik ook net gevonden, echter is die omschrijving nogal sumier, limiter voor grote luidsprekers of voor kleine luidsprekers.

Dus als iemand misschien wat specifiekere informatie heeft zou dat handig zijn.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by snoei
              Die had ik ook net gevonden, echter is die omschrijving nogal sumier, limiter voor grote luidsprekers of voor kleine luidsprekers.

Dus als iemand misschien wat specifiekere informatie heeft zou dat handig zijn.
              Als je een pagina erboven leest grijpt de limiter bij pos1 al iets eerder in (bij kleinere geluidssterkte) dan bij pos2 (grotere luidssterkte)...

Van de andere kant ; die dingen zijn op zn minst 10 jaar oud, en hebben meestal al een boel op hun donder gehad. Wees er voorzichtig mee, want een storing in de eindbak kan zo maar spontaan een 15"DLX eruitdrukken. ( bewijs ligt hier voor me)

Comment

• spoortje
                • Jul 2007
                • 6

hand leiding bell pcx

op de site van bell audio staat de complete handleiding
                ik heb zelf de grote broer van de 9024 de 9028
                spoortje
                Mspoor

Comment

Working...