wij hebben pas voor onze school dit mengpaneel aangeschaft. iemand waardevolle informatie/ervaringen te delen over dit stukje techniek?
Allen & Heath GL2200
Collapse
X
-
Labels: None
-
850 leerlingen CSG
24 ch versie
ik had niet zozeer vragen maar was benieuwd of anderen er ervaring mee hadden en of het beviel...Comment
-
Heb zelf ook zo'n tafeltje. En bevalt extreem goed [:P]
Vooral als je eens onder een Blacklight staat, kan je voor het eerst zien hoe je potmeters staan zonder dat je licht nodig hebt [:P]
Lekker overzichtelijk opgebouwd. En veel universeler in gebruik dan een Venice.Comment
-
Heel fijn tafeltje, wij hebben er nu twee van, goede kwaliteit/prijs verhouding en bijna nooit problemen mee.
enigste zijn de inserts die wel eens de boel verzieken, een paar keer de plug erin en eruit (jaja) en het euvel is verholpen
Als je vragen hebt meel me maar, wij gebruiken nu ook een ML 3000Comment
-
Geweldige prijs/kwaliteitverhouding, ik kom die dingen overal tegen en kan er alles op doen wat ik wil met de band waar ik voor werk. Ik denk dat dit de best verkochte tafel in zijn prijsklasse is en terecht. Voor de rest is er weinig bijzonders te melden, ja natuurlijk die "swap" die je kunt doen met de monitors en subgroepen, maar dat zie je tegenwoordig ook steeds vaker, bij een analoge tafel is het simpelweg "what you see is what you get"
(we hebben het dus even niet over automatisering)
Vergeet niet dat elke tafel regelmatig onderhoud nodig heeft, als er ooit iets aan mankeert zal dat waarschijnlijk komen omdat dat niet is gebeurd, veel mee gesleept zal er niet worden dus daar zal het niet aan liggen.
Veel plezier ermee
Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
Sja, heb er vroeger ook mee gewerkt, maar nam liever de GL3000 mee. Of de GL4000 als het eens wat moeilijker werd. Zijn zeker degelijke tafels, ik begrijp tot op vandaag nog altijd niet waarom er in sommige riders staat: "No Allen&Heath!!!". Zeker niet als een Soundcraft Spirit wel ok is.
Groeten,
Beghin Didier
Ampli bvbaComment

Comment