Versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

ook ZEER betaalbaar en ZEER degelijk
    "SHOW", geimporteerd in Belgie door Sennheiser Belgium (en die kennen toch wel IETS van kwaliteit dacht ik!)
    Daar heb je een krachtige versterker van ongeveer 2x200W RMS in 8 ohms voor ONGEVEER (als je echt bent geinteresseerd wil ik het wel even opzoeken) een 350.00,-. Nuttige dingetjes: inschakelbaar subfilter 30Hz, CLIP limiters (mijn stokpaardje), twee snelheden koeling. Ook mechanisch zeer stevig (dit weekend bewezen bij een klant: zijn kast (voor een zaaltje) met apparatuur is van de muur gekomen en op de grond geknald vanaf ongeveer 1.7m... versterkertje speelt rustig verder (KAN NATUURLIJK OOK TOEVAL ZIJN!).

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

met 2x 200 W knal je denk ik geen kast van de muur hoor.
      Hoogstens als je de eigenfrequentie van de kast bereikt had, maar dat lijkt me ook sterk, zo'n kast heeft namelijk meerdere eigenfrequenties, zal denk ik dus gewoon toeval zijn.
      We're ready to party, are you?

Comment

• Daan Hoffmans
        • Aug 2000
        • 1225

citaat:en die kennen toch wel IETS van kwaliteit dacht ik!
        Wat dat betreft gaat het bij Sennheiser hard achteruit. Zijn de laatste tijd drukker met het promoten van allerlei budgetmicrofoons dan met serieuze zaken...

Weer ff ontopic: een mooie amp voor weinig: idd de S900 of S1200 van Dynacord. Betrouwbaar en klinken ook niet verschrikkelijk.
        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

sennheiser maakt al jaren lang mooi spul, ze zijn alleen getrouwd met nuemann onlangs, en hanhgen vuia een holding tour nu onder harman ( oa jbl, soundcraft, crown etc.

enne , oh ja,
          als iemand amcron zegt bedoelt-ie crown-amrcon, er was laatst al iemand ie vroeg naar het verschil tussen en crown en een amcron...

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

we wijken af....en dat is niet de bedoeling :-)
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Beste DJ.T,

nee met 200 Watt komt er geen kast los van de muur. Ooit al eens gedacht dat zo'n versterker ook een gewicht heeft o.a. door de zwaartekracht en dat dit gewicht op termijn een slechte ophanging van een kastje kan lostrekken? Mensen toch...

sorry voor het off-topic zijn van deze reactie maar ik vond dit toch iets te kort door de boch geredeneerd
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Sorry Laserguy, was mij niet helemaal duidelijk, ik las een beetje snel en heb er dus niet bij stilgestaan dat de versterker in het kastje hing.
                We're ready to party, are you?

Comment

Working...