Wat zijn jullie ervaringen/ meningen over de Allen & Heath Wizard series??
Allen & Heath Wizard
Collapse
X
-
Labels: None
-
vooral de kleinere orkesten die een paar monitorgroepen van de tafel nodig zijn : ideaal. ( want : 6 auxen...!!!)Comment
-
heb er ooits eens wat problemen mee gehad met de gains: vanaf een bepaald niveau kreeg je een plotse "pets" door de speakers. Nochtans geen abnormaal hoge niveaus hoor. Ik weet niet wat het was, want ben kort daarna van firma veranderd.
Groeten,
Beghin Didier
Ampli bvbaComment
-
Zeer handig mixertje. Klinkt wel okee, en is betrouwbaar. We gebruiken de 10+2stereo met 4 subgroepjes. Lekker voor kleine bandjes, of door de vele routing mogelijkheden als distributiemixer bij iets complexere klusjes...<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Ik gebruik hem redelijk vaak, best een fijn ding. In een aantal dingen handiger dan zijn voorganger, de GL2. Alleen wat echt heel vervelend is, is dat de mute knoppen zijn vervangen door "on" knoppen, en daar heb ik dus een hekel aan. En tot overmaat van ramp, hebben ze op precies dezelfde plek met precies dezelfde knop bij de mix wizzard een pfl knop gemaakt waarbij dat bij de GL2 nog de mute knop was. Ik ga daar elke keer weer mee in de fout :P.
Verder nog steeds de phantom knoppen op de achterkant onder de mic input, waar je dus erg lastig bij komt.
Maar goed, wel apart regelbare phantom voor elk kanaal dus. En nog een heleboel andere features, alles kan je omwisselen zo ongeveer. Soms lastig al die verzonken knopjes, als de group outs en auxiliries omgedraaid zijn zonder dat je het weet enzo :P.Comment
-
Ik heb een tijd geleden juist het zelfde meegemaakt met een 16-kanaals mix wizard. Regelmatig een pets in de boxen. Dacht eerst aan probleempje met phantom, maar daarna gebeurde hetzelfde met nergens phantom ingeschakeld. ('t Was misschien dezelfde tafel[?], we hadden ze gehuurd bij ASB in Kruibeke geloof ik)citaat:Geplaatst door DidierB
heb er ooits eens wat problemen mee gehad met de gains: vanaf een bepaald niveau kreeg je een plotse "pets" door de speakers. Nochtans geen abnormaal hoge niveaus hoor. Ik weet niet wat het was, want ben kort daarna van firma veranderd.
Groeten,
Beghin Didier
Ampli bvba
Voor de rest ben ik een absolute A&H fan. Werk al jaren met volle tevredenheid met een GL3.Comment
-
Klinkt als kapotte pot meters. We hadden trouwens twee GL2s waar ik werk, en ze hebben allebei wel defecten gehad. Met name outputs die wel eens wilden sneuvelen.citaat:Geplaatst door Johan
Ik heb een tijd geleden juist het zelfde meegemaakt met een 16-kanaals mix wizard. Regelmatig een pets in de boxen. Dacht eerst aan probleempje met phantom, maar daarna gebeurde hetzelfde met nergens phantom ingeschakeld. ('t Was misschien dezelfde tafel[?], we hadden ze gehuurd bij ASB in Kruibeke geloof ik)citaat:Geplaatst door DidierB
Groeten,
Beghin Didier
Ampli bvba
Voor de rest ben ik een absolute A&H fan. Werk al jaren met volle tevredenheid met een GL3.Comment
-
Toch straf hé , zo'n merk als A&H
waarom nog zeuren over behringer, tja die tafeltjes gaan goed ! het is geen superkwaliteit ! mààr wie hoort dit als klant ???????
Onlangs nog iets meegemaakt !!
ZO, mijnheer, jou materiaal klinkt lekker, mogen wij inprikken !! ja hoor, zei sis, ze hadden zelf een A&H wizz. bij en D&B's [8D][8D]
een simpel feestje met een behringer mengtafel

was wel in de verhuur

Klonk wel lekker zei die pipo,
hij had niet eens in de gaten dat alles door een behringertje ging [
)][
)][
)]
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Hoop dat dit ff tussendoor mag, hoef ik er geen nieuw topic over te openen, maar is de mackie vlz pro 1604, lijkt erg op die wizzard, is dat wat? We hadden laatst ergens ook een zo'n soort mackie, maar k weet niet of dat die was. Die ving namelijk radio Flevoland op.... Maar bij de nieuwe mackie staat dat er een speciaal soort pre-amps inzitten die juist geen radio opvangen?
Groet => MichaDe groeten => MichaComment
-
hallow
We hadden laatst een wizard gehuurt om die eens uit te proberen voor een theatergroep die een geluidsset ging kopen. alles aangesloten wel zetten we hem aan komt er echt een gigantise brom door de luisprekers heen. dus wij overal naar gekeken maar hij wou egt niet stoppem. toen hebben we toch maar onze venice en die deed alles wel goed. maar de weekdaarna hebben we hem weer gehuurt en toen deed hij alles perfect en inderdaad een mooie tafel
greetz menno
Comment

Comment