in ear

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

in ear

Hallo,

Ik ben opzoek naar het volgende:

n in-ear systeempje, dat ik voor de volgende dingen kan gebruiken:
    -het mixen van n tape artiest
    -draaie van plaatjes
    -evt indien mogelijk, ook nog geluid weert van de omgeving (dus zeg maar als gewone oordoppen)

Ook moet het systeem zo te pluggen zijn op de DJ mixer, maar ok te gebruiken zijn in combinatie de bekende sennheisser in-ear setjes.

Geluid moet vol klinken, ivm met de DJ klussen (jaja doe dit normaal niet meer, maar heb n tourtje gekregen wat ik zelf moet draaien en waar ik de artiesten op moet mixen, gaat hier voornamelijk om feest muziek)

Wat raden jullie aan?
    Waar is het te koop? (waar je de oortjes kan laten gieten)
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

dus als ik het goed begrijp heb je enkel de oortjes nodig?

Wij gebruiken op onze (sennheiser) iem's de shure-oortjes. Dit omdat we ze beter vinden dan de sennheisers. Type ontgaat me even. Er zit (net als bij sennheiser?) een set met vervangbare schuimpjes bij, waardoor ze netjes in je oor blijven zitten en het omgevingsgeluid gedempt wordt. Gebruik ze met een adaptortje voor je mengtafel.

Sorry voor de vage uitleg, maar het is iets...

Oh, en als je een volledige zender/ontvanger-set wil, kijk dan eens naar de prijzen van sennheiser EW300 of, iets beter en duurder (MAAR FREQUENTIES NIET COMPATIBEL MET EW300!!!): sennheiser SR3052. Deze twee gebruiken wij, maar de shure oortjes klinken beter..

Waar te kopen? Bij eendert welke winkel die op een professionele manier shure en/of sennheiser verkoopt.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Comment

• snoei
      • Apr 2003
      • 168

ik denk dat je de shure E1 oortjes bedoelt. --> gebruiken wij ook.

Comment

• DidierB
        • May 2003
        • 337

na wat zoeken naar handleidingen: yep, dat zijn ze :-)

Groeten,

Beghin Didier
        Ampli bvba

Comment

Working...