hoe zit het met Tapco?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

hoe zit het met Tapco?

Ik zie dat de orginele merknaam van Mackie weer gebruikt wordt. (in de feedback folder)

Weet iemand het achterliggende verhaal?

Voor zover ik de gruchten hoor lijkt het op een fender squier verhaal.
    Mackie gemaakt in USA en Tapco in verre oosten. Wie weet er meer?
    lekker belangrijk!
  • dj-theo
    • Sep 2002
    • 27

citaat:
    Voor zover ik de gruchten hoor lijkt het op een fender squier verhaal.
    Mackie gemaakt in USA en Tapco in verre oosten. Wie weet er meer?
    Vergelijking met Fender en Squier lijkt me niet op z'n plaats. Fender maakt top spul, en squier maakt gitaren die goedkoop zijn zowel qua prijs als in afwerking.

Mackie is al geen top merk, als daar ook nog eens een goedkoop aftreksel van gemaakt wordt zal ik dat zeker niet kopen.

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

fender maakt ook rotspul....

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

citaat:Geplaatst door dj-theo

Vergelijking met Fender en Squier lijkt me niet op z'n plaats. Fender maakt top spul, en squier maakt gitaren die goedkoop zijn zowel qua prijs als in afwerking.
        Kan wel zien dat je een DJ bent [}] Wel eens een "made in america" fabrieks-fender (maken ze in mexico. = namelijk ook america) naast een gelijk type squier gehouden?

citaat:
        Mackie is al geen top merk, als daar ook nog eens een goedkoop aftreksel van gemaakt wordt zal ik dat zeker niet kopen.
        Als je straks werkelijk mackie spul voor de behringerprijs kan krijgen dan heb je misschien geen midas.... maar wel lichtjaren beter materiaal.
        Overigens voor submixers (keyboards, e.d.) is er in het livesegment écht niet zoveel wat met die kleine mackiedingetjes concurreert.
        Ik zou zeggen noem er eens een waar je niet een 19inch kist voor hoeft mee te nemen.
        lekker belangrijk!

Comment

Working...