Crest VS1500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj ridoe
    • Oct 2003
    • 1

Crest VS1500

Is de crest VS1500 een goede versterker???
    Ik zou dit moeten weten omdat ik deze aan de helft van de prijs kan vastkrijgen.
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

Als je ze voor de helft van de prijs kan krijgen, niet twijfelen en direct kopen. Dit zijn heel goede budget amps van crest waar behoorlijk veel vermogen uitkomt en een prima beveiliging heeft (tourclass) welke je ook terugvindt in de duurdere series van crest.

Comment

• Triple S
      • Sep 2000
      • 808

Heb er zelf ook twee gehad, en het zijn idd prima versterkers (alleen een beetje zwaar )
      enige probleem dat ik er mee had was dat ze het regelmatig vertikten om uit de beveiliging te komen. (eentje zelfs helemaal niet meer, en daar moest een relais vervangen worden)
      Her en der gehoord van mensen die hetzelfde probleem hadden.
      Dat is dus het enige puntje van kritiek. Voor de rest:
      superdegelijke bakken, goed vermogen en goede geluidskwaliteit.
      Doen dus.
      Don\'t call me DJ!

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

Als er meerdere stuks aan de helft van de prijs te krijgen zijn, mag je wel eens het adres en de prijs naar me mailen

Een Crest?? Niet twijfelen.
        ah zo dan

Comment

• mr sound support
          • May 2003
          • 28

Heb zelf een v 1100 gehad en die wou ook niet uit de beveiliging komen, tot dagen erna pas, ik heb hem toen opgestuurd naar de importeur en die kon dus niks vinden, ik vind ze dus niet betrouwbaar en daarom heb er geen meer. Mijn advies, staan laten die hap, waarom verkopen ze ze voor de helft.

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Ze owrden waarschijnlijhk verkocht voor de helft omdat ze niet meer gemaakt worden. De serie is een uitloper (al een ehel tijd). Mijnpersoonlijk ervaringen met deze versterkers zijn heel goed. wat je zegt van de bebeiliging klopt maar dat was bij mij toch echt binnen een uurtje of twee drie opgelost.

Comment

• mr sound support
              • May 2003
              • 28

Dat kan, maar dat vind ik dus niet betrouwbaar, ik vind het best dat een versterker in een beveiliging springt als er iets mis is, maar dan moet ik het snel kunnen verhelpen, The show must go on he!. En dan kan het niet zo zijn dat ik drie uur aan een eindtrap moet gaan prutsen,dan is de avond al voorbij.

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Voordat die versterker in de protect springt hebt je het wel erg bont gemaakt. Het gross van de budget amps gaan sneller over hun nek dan de vs amps van crest.

Comment

• Triple S
                  • Sep 2000
                  • 808

Het gaat er niet om dat 'ie in de protect springt, maar dat 'ie er niet uitkomt na het aanzetten.
                  Als je de powerknop indrukt start de versterker op in de protect-stand, en shiet daar na een paar tellen uit. Althans dat hoort 'ie te doen, maar dat doet 'ie soms niet. Da's dus het euvel.

Ben het zeker met je eens dat je zo'n Crest behoorlijk dient te mishandelen voordat 'ie in de beveiliging knalt
                  Don\'t call me DJ!

Comment

• Rv
                    • Feb 2001
                    • 1086

citaat:enige probleem dat ik er mee had was dat ze het regelmatig vertikten om uit de beveiliging te komen.

ook wij hebben dat probleem met onze Vs1500 gehad ... verder inderdaad een schitterend amp. Ga je echt te hard, dan gaat hij even uit! Beter kan niet vind ik!
                    :-)
                    ____
                    Rv.
                    ____

Comment

• embie
                      • Mar 2002
                      • 83

prima versterker !

heb m zelfs een laten vallen zonder case vanaf 1,5 meter hoogte...
                      (per ongeluk [B)])

werkte nog altijd perfect

"Don't try this at home"

Comment

Working...