Phonic Randapparatuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dzjarr
    • Sep 2003
    • 18

Phonic Randapparatuur

Ik heb wat dingetjes van phonic besteld, omdat de prijs zeer aantrekkelijk was. Eq-tje, crossover en een effectprocessortje.
    Heeft iemand er ervaring mee? Ben namelijk zeer benieuwd. Heb zelf een spirit sx tafel, yamaha p3200 amp en JBL sr4722a kasten. Is dat samen met dat phonic spul te gebruiken zonder ergenis...?
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

Nee, geen ervaring mee.
    Phonic is een "nieuwe" fabrikant van apparatuur onder eigen merk, maar bouwt, naar het schijnt, al jaren apparatuur voor andere namen.
    De spullen die er al waren onder de Phonic naam waren zonder uitzondering budget spullen, van redelijke kwaliteit.
    De huidige apparaatjes zien er iig goed uit, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
    Ik zou dus zeggen ga er mee aan de slag, luister goed, en deel je bevindingen rijkelijk met ons allen!

Succes, en groeten,

Carl

Comment

• dzjarr
      • Sep 2003
      • 18

Heeft dan niemand zich durven wagen aan Phonic spul? Ben ik een pionier of gewoon dom...?

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

Ik weet zeker dat er iemand een Eqtje in zn rack met peavey amp had hangen..staat nog ergens foto's van...
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• RDH
          • Aug 2001
          • 298

Ik heb er een klein pa-tafeltje van, we gebruiken hem niet veel maar hij voldoet voor ons wel. het enige wat eraan mankeert is een heel klein beetje lek op de kanalen maar achjah...wat wil je voor die prijs he...

groeten,

Remco

Comment

• Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

Wij hebben een versterkerrackje er van staan: 1 X MAX 1500 (2 X 450 W @ 4 Ohm) en 1 X MAX 2500 (2 X 750 W @ 4 Ohm). Kwalitatief erg goed spul. Er zit een flink overbemeten voeding in en een goede koeling (komt niet boven 25 graden). Verder heb ik met de randapparatuur geen ervaringen. Ik weet wel dat die PDA (PAA-4 ofzo) erg goed werd getest in Pro Audio + Visie
            Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• MeElmo
              • Aug 2003
              • 45

ik heb laatst zo'n leuke kleine analyzer in men hand gehad..... de PAA2, leuk ding.
              het werkt gewoon op aa baterijen, en hij werkt best accuraat.....

SHA\'MON..... auw..

Comment

Working...