Draadloze Koptelefoon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

Draadloze Koptelefoon

Ik weet niet helemaal zeker of dit wel de goeie rubriek is, maar toch.... (anders moet MOD het maar even verplaatsen)

Wie kan mij wat adviezen geven over draadloze koptelefoons? En niet alleen maar een merk noemen, wat dat kan ik zelf ook wel vinden op het WWW, maar ook het hoe en waarom.

Ik wil hem alleen maar in de woonkamer gebruiken. Maakt het makkelijker als ik m'n midi-files aan het inspelen ben en ik loop heen en weer tussen mijn keyboards en de computer. Ik sta wel erg op natuurgetrouwe weergave.

Heeft iemand ervaring met draadloze koptelefoons?

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Ik heb er thuis eentje van panai-sonic liggen(welke ook weer, weeet geen naam )
    Heel te vreden van, ik kan zelfs van verdiep verlopen in m'n huisje, enkel als er net iets TE veel muren tussen zitten begint hij wat te ruisen, ook héél goed voor in openlucht,
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Danny duyts
      • Feb 2002
      • 87

Wij gebruiken gewoon een in-ear systeem van Sennheiser, de EW300IEM. Bevalt Prima.

MUSIC POWER Licht & Geluid

Comment

• DJRenz
        • Dec 2000
        • 99

Heb zelf thuis een Sennheiser, Ontvangst is goed, de nadelen zijn dat de klank niet echt optimaal is en dat de batterij redelijk snel leeg is...
        Bemin met mate, want liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken

Comment

• Klaaske
          • Jun 2003
          • 571

citaat:Geplaatst door Danny duyts

Wij gebruiken gewoon een in-ear systeem van Sennheiser, de EW300IEM. Bevalt Prima.

MUSIC POWER Licht & Geluid
          Thuis?[|)]
          <font size=\"1\">
          Groeten,
          Jaap
          <b>
          -[GSXke :)]-
          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Danny duyts
            • Feb 2002
            • 87

ja waarom niet []

werkt goed hoor, kan lekker door het hele huis heen shouwen.

Mis ik ook niks als ik een dvdtjuh kijk

Comment

• Mathijs
              Moderator
              • Aug 2002
              • 1353

De sennheiser zijn toch een van de betere. Ook is het voordeel van de betere sennheises dat deze op kleine accutjes werken. Deze gaan erg lang mee en laad je op in je zender. Deze accutjes niet duur. dus handig om BV een extra bij te kopen. zit je nooit zonder.
              De geluidskwaliteit van een infrarood is in princype wel beter. Maar ja. ver kom je er niet mee.

Comment

• musicjohn
                • Aug 2001
                • 1102

En wat is het prijsverschil tussen een Sennheiser "IN EAR MONITOR SYSTEM" en een gewone Hi-Fi UHF draadloze koptelefoon?
                Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Danny duyts
                  • Feb 2002
                  • 87

uhm, weet niet, vertel? []

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

Ik vind het in-ear idee nog niet eens zo gek eigenlijk, is infeite toch niets minder dan een koptelefoon, alleen in een wat ander formaat.
                    Ik heb een philips draadloze gehad maar was over die kwaliteit echt niet te spreken, heb m ook fijn teruggebracht en omgeruild voor een exemplaar van Sony met draad. Maar goed, dat was wel 3 jaartjes geleden dus waarschijnlijk is er alweer meer dan genoeg verbeterd. Gaan luisteren en beoordelen lijkt me. Wat is er trouwens mis met een langer koordje?

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Sennheiser 85-8 heeft speciale ruisonderdrukking, Het zogeheten HiDyn plus system. Dit hoofdtelefoontje klinkt als een klokje maar is wel 40 euro duurder dan de 65-8...

Ik kan m je aanraden

greetz AJB
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• musicjohn
                        • Aug 2001
                        • 1102

citaat:Sennheiser 85-8... Ik kan m je aanraden
                        Ja leuk, maar geef eens een beetje een indicatie van hoeveel Euro'tjes ik daar voor moet neertellen?

En hoeveel euro'tjes voor een "In Ear" systeem?
                        Greetzzz... [;)]

John

Comment

• Jasper-Lichtbron
                          • Jun 2001
                          • 2155

Ik wilde het niet zeggen maar komaan dat kun je zelf ook best uitzoeken lijkt me :S Anders krijg je toch weer prijzen van de lokale geluidsboer in Flevoland, die 50 euro duurder is dan de groothandel... kijk even bij de audiozaken waar je je eigen spullen koopt!

Comment

• musicjohn
                            • Aug 2001
                            • 1102

citaat:kijk even bij de audiozaken waar je je eigen spullen koopt!
                            Leuk... haha....

Ik zit in het zuiden van Spanje... weet je nog? En het gaat mij om een richtlijn. Niet om de goedkoopste prijs. Ik wil gewoon weten over ongeveer hoeveel geld we praten. Niets meer en niets minder.
                            Greetzzz... [;)]

John

Comment

• dj bobo
                              • May 2003
                              • 155

Ik heb zelf een Philips sbc hc8355 met het zendstation sbc8352. Prima geluid en erg stevig. De koptelefoon is al ontelbaar keer gevallen en doet het nog steeds prima. IK kan als de batterijen vol zijn gewoon beneden muziek luisteren als het zendstation op zolder staat. (Ik heb er 50€ voor neergeleged)

Bob

Comment

Working...