Pinkpop Monitors

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djcenter
    • Aug 2003
    • 78

Pinkpop Monitors

Ben op zoek naar plannen en de matrialen waaruit de befaamde
    Pinkpop monitors bestaan.
    Heb reeds gehoord dat deze kasten ontwikkelt
    zijn door een firma in Nederland.
    Of kan mij iemand een gedetaileerde foto van
    deze moni's bezorgen of staan die ergens op
    één of andere site.
    Heb reeds gezocht maar te vergeefs.
    Groeten Tony.
    Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol
  • B-there
    • Oct 2002
    • 272

grz

B
    <center>-------------------</center>

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Heej hoi: ik wil ff je bmw lenen zodat ik um ff na kan maken....
      Ben ik de enige die dit naast een hele naieve vraag ook gewoon vind dat dit crimineel gedrag is?
      Of je hebt de knaken om synco te leasen, of je gaat lekker wat anders knutselen.
      Waarom jatten?

Comment

• djcenter
        • Aug 2003
        • 78

Thx guys ,
        For the tips ,
        En ralph mijn porshe staat in mijnen atelier hier in de
        vorm van een EV X-Array.
        Het gaat gewoon over het feit dat ik niks ben met
        leasen vanuit Nederland , Ik wil deze gewoon kopen
        en aangezien dit niet kan , blijft er denk ik nog 1 ding
        over . YEP.. You know it !
        Trouwens weet wel dat deze monitors waarscheinlijk niet te evenaren zijn qua geluid , waarscheinlijk worden deze met eigen process systeem getuned.
        Maar is toch wel eens interressant om te weten welke componenten
        er in deze moni's worden gebruikt.
        Trouwens denk ik ook dat deze vraag heel goed past in dit forum
        want half Nederland en Belgie die in de verhuur bussines zit
        zou dit wel eens willen weten.
        Dus geen gezeur over foute vragen.
        Probleem is dat je dit nu éénmaal hebt met producten die ze beschermen.
        U volgende vraag zou mischien kunnen zijn , wat denk je van een
        ev x-array copy.
        Wel op het einde van de rit zou de echte noch het best klinken.
        maar zou ik toch iets kunnen hebben die mischien in de zelfde richting zit. Ik wil maar zeggen je blijft het gewoon horen dat het een copy is . Maar dan wel ééntje die veel andere monitormerken achter zich laat.
        Met vriendelijke groet ,
        Tony

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

ze zijn 2-weg aktief, coaxiaal, en processor gestuurd.

staat al meer info, dus de volgende keer UTFSE...

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Naast het zoeken wat beroerd gaat mag Tony wat mij betreft ook een keer gaan zoeken naar iemand die hem ff wakker schud: Als je synco wil gaan gebruiken, de verdeler voor Belgie zal je vast een prijslijst kunnen doen toekomen. Zijn je knaken op? jammer dan!

Als je met de grote jongens mee wil doen, zal je met grote jongens centen moeten komen.
            even heel plastisch: als je dr de knaken niet voor hebt, spaar dan verder of koop iets anders maar ga niet jatten.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

probleem is dat synco hetzelfde principe hanteert als vari-light : alleen te huur, of te koop in combinate met de gehele eindset.

quote uit een e-mail van vroeger:
              citaat:Voor verkoopzaken kun je je melden bij Fred Heuves. Wel is het zo dat de
              Synco Wedges niet los verkocht worden, maar in een compleet pakket met PA,
              amps etc. ook Roel kan je daar waarschijnlijk meer over vertellen.

veel succes !
              met groet

Rudolf
              waarbij Rudolf de technische man van TM-audio is, de verkoopmaatschappij van Ampco. ( ongeveer)

Ik had namelijk het wel zeer goede idee om ook een stuk of 10 van die dingen te kopen, vanwege de kwaliteit die het in huis heeft.

Comment

• Chevy
                • Aug 2003
                • 5

Je kan misschien eens solliciteren bij Behringer

Comment

• djcenter
                  • Aug 2003
                  • 78

hey hey ralph no hard feelings héé ,
                  Zoals je ziet in vorig bericht wist ik nog altijd niet welke monitors dit waren.
                  Laat staan dat ik wist dat er een Belgische leverancier bestond hiervoor.
                  En dat cliche gedoe over met de grote jongens mee doen , wel ik kan U vertellen
                  dat wij niet klein zijn maar ook niet groot.
                  Wij hebben ook zoals enkele hele grote X-Array !! Maar tot in tegenstelling
                  van sommige mannen die hier posten voel ik mij geen grote , integendeel
                  wij ook hebben gestart 15jaar geleden op een amateuristiche wijze.
                  we zijn nu inderdaad wat groter , SO WHAT !!!
                  Ik ben voor alle personen hier op dit forum die het willen maken
                  en volop bezig zijn met dingen zelf te maken , keep on the good works
                  Vergeet ook uw roots niet ralph !!! ge zijt toch ook begonnen met
                  ne copy van bepaalde merken !
                  Trouwens , zal het nog maar eens vernoemen dit is een onderwerp waar
                  heel wat mensen info over willen.

Dus no Hard feelings Ralph !

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

De insteek ...daar gaat het om: ik geen harde gevoelens tegenover iemand.
                    Het gaat om de idee. Die strookt niet met wat ik vind.
                    Over die array, ben jij nog steeds blij dat je een array hebt?

De grote blijdschap en hosanna over array's is alweer over.
                    Wat blijft is de degelijkheid en btrouwbaarheod als in de beproefde floortjes. Het kan best zijn dat veel mensen willen weten wat daar in zit, wat voor filter, welke processing.
                    Laat dat nu net zijn wat de floortjes speciaal maakt. En die kennis is gewoon te koop!
                    Dat heet handel, en jatten is nog steeds illigaal.
                    Wellicht was ik wat voorbarig in de conclusie dat je een kopietje wilde maken, maar volgens mij zat ik er niet ver naast.

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

Om dat jatten tegen te gaan,zou de verhuurbranche een simpele maar doeltreffende maatregel kunnen nemen!
                      Ik denk daarbij aan het ouderwetse "loodje aan een draadje" dus gewoon aan een speakerbout een borgzegel maken, is dit weg dan heb jij dus de kast van binnen bekeken....

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• David de Waard
                        • Aug 2003
                        • 9

Het heeft toch geen zin op de synco monitors na te maken.
                        bij synco zit de kwaliteit niet in de speakers zelf maar in de processor die de monitors aanstuurt. voor het laag zit er in de cw121 en phl 12 inch coax speaker en een beyma 350 voor hoog en bij de cw 152 en phl 15 coax en beyma 2 inch.

maar ook al bouw je hem na met presies dezelfde componenten hij zou nooit hetzelfde klinken.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Dus we moeten op zoek naar de processor-bouwer van synco. Maar die zal wel ergens heel erg goed verstopt zijn in de bossen bij Utrecht, ofzo..

Comment

• Rv
                            • Feb 2001
                            • 1086

citaat:Om dat jatten tegen te gaan,zou de verhuurbranche een simpele maar doeltreffende maatregel kunnen nemen!
                            Ik denk daarbij aan het ouderwetse "loodje aan een draadje" dus gewoon aan een speakerbout een borgzegel maken, is dit weg dan heb jij dus de kast van binnen bekeken....

En dan, krijg je dan een boete ofzo?
                            ____
                            Rv.
                            ____

Comment

• David de Waard
                              • Aug 2003
                              • 9

processor ontwikkelaar bij ampco is ruud maar die geven de instellingen van de processor niet vrij.
                              processors worden bij ampco op de td zelf gebouwd

Comment

Working...