American Audio V .... PLUS versterkers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

American Audio V .... PLUS versterkers

Heeft iemand van jullie ervaring met een van de AMERICAN AUDIO V.... PLUS versterkers??
    Zuid-Limburg
  • MeElmo
    • Aug 2003
    • 45

eigenlijk nog nooit van gehoord. waar komt het vandaan?
    vraagje! ben je soms een fan van bell? kheb er eens meegedraaid. erg hifi boxjes...blokkendozen op te precies te zijn. erg veel nodig om er een leuk volume er uit te krijgen.

groeten, elmer
    SHA\'MON..... auw..

Comment

• quincman
      • Mar 2003
      • 66

heb een v5000plus voor men 4 sf25's... hij kostte wat maar je heb ook wat... ik vind het een pracht van een machine... zeker als je (net als ik) de overstap maakt van dap naar een andere serie/merk...

Comment

• goldsound
        • Jan 2003
        • 429

citaat:Geplaatst door MeElmo

vraagje! ben je soms een fan van bell? kheb er eens meegedraaid. erg hifi boxjes...blokkendozen op te precies te zijn. erg veel nodig om er een leuk volume er uit te krijgen
        Wat heeft dit er mee te maken[}]

Om even op het onderwerp te komen. Een vriend van mij heeft een 4000plus, waar hij erg tevreden over is
        Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

Ik heb nog maar weinig ontevreden reacties gehoort over de V-series...

Zelf maken we gebruik van een V3000+ die op een ander forum veel word aangeraden, komt over een tijd een V4000+ bij om subs aan te sturen.
          Vitality Show

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

wij hebben een v4000+ beest van een amp voor dat geld. echt een aanrader. we sturen er onze subs mee aan.

Als je naar de interne opbouw kijkt zie je ook dat deze zeer net opgebouwd en verzorgt is.[^]

koelt zeer goed. op 8 ohm wordt hij bijna niet warm.

is wel een zwaargewicht die v4000+ 30kg in een fc op wielen valt dat wel mee[)]
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

hey quincman, ik dacht dat die 5000 nog niet leverbaar was?

Comment

• quincman
                • Mar 2003
                • 66

in amerika wel :P alleen komt f*k'n veel toeslag van belasting op (mocht nog eens 250 euro xtra gaan dokken...) m'n broer was daaro op vakantie en heeft em op aanvraag van mij gepasst... moet je wel een adapter kopen he! van 230v(50hz) naar 110v(60hz)

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

ja en hoeveel kost zo een adapter wel niet. uiteindelijk heb je dan nog veel betaald voor je v5000+. dan wacht ik liever nog een paar maandjes.
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Dave
                    • Jan 2001
                    • 757

citaat:Geplaatst door quincman
                    moet je wel een adapter kopen he! van 230v(50hz) naar 110v(60hz)
                    Is niet echt efficient, een omvormer ertussen van dat vermogen. Kun je beter de trafo in het geheel vervangen. En omzetten van 50->60Hz is niet noodzakelijk, de meeste apparatuur is daar niet zo kritisch mee, en een versterker helemaal niet.
                    U x I = Boem.

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2139

een versterker is wel kritisch wat de frequentie betreft. Ga maar eens stroom aftakken van een agregaat dat niet de hele tijd dezelfde frequentie geeft. liefst zelfs dan nog eens ver onder de 50hz en dan zal je het zeker wel merken.

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• quincman
                        • Mar 2003
                        • 66

citaat:Geplaatst door ronny

ja en hoeveel kost zo een adapter wel niet. uiteindelijk heb je dan nog veel betaald voor je v5000+. dan wacht ik liever nog een paar maandjes.
                        60 eurotjes bij lokale elektroboer(in)

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

valt nogwel mee dan
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...