EV X-Array

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roy
    • Apr 2001
    • 55

EV X-Array

Hey people,

Wij zouden graag eens zo'n systeem willen beluisteren tijdens een live optreden of dance evenement. Weet iemand of er in Limburg verhuurbedrijven zijn, die dit spul gebruiken. En misschien wel veel gevraagd, wanneer het op welke locatie wordt ingezet ??

Alvast bedankt,

Roy

Ps. Is dit wel het juiste forum voor deze vraag ?
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

Ik zal nooit een EV fan worden .... ga eerder eens luisteren naar adamson, EAW, Meyer of iets dergelijks.

Volgens mij is EV gedoemd om kwalitatief altijd net onder de groten te blijven....

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Beste Life-sound, bedankt voor het delen van je mening, nu nog even deze jongen de kans geven om er zelf een oordeel over te laten vellen?
      Als ik het zo lees is dat de bedoeling van roy...

Ik weet dat Yvo van BTV uit Lelystad met een araay van EV onderweg is en ook hiet actief is. Het leuke van die bedrijven is dat ze door het hele land actief zijn, dus ook vast bij jou in de buurt en andes stap je een keer een uur in de auto, moet kunnen als je echt wil!

Comment

• Music Power
        • Apr 2001
        • 382

Pieee totaal in apeldoorn heeft ook een vracht EV x-array. Tis niet echt naast de deur voor je maar mischien een id om eens heen te gaan
        Greetz...Frank

Comment

• pascal
          • Jan 2003
          • 69

Ik weet niet of Lifesound ooit met X-array gewerkt heeft. Denk het niet. De grootste verhuurbedrijven ter wereld als dB Sound Chicago en Brittania Row in Engeland werken met EV. Bands als Rolling Stones, AC/DC, Bryan Adams, Foo Fighters, ZZ-top en MTV Awards zijn toch echt de top in de wereld.
          Ik wil Roy vragen om contact op te nemen met Electric Audio in Almere (036-5460033). Zij kunnen gewoon een demo regelen. Of zorgen dat je ergens kunt gaan luisteren. Inderdaad BTV en Pieee hebben een vracht staan. Maar ook ST-Sound, Van den Berk, Peitsman e.a. hebben X-array in de verhuur.

Comment

• djcenter
            • Aug 2003
            • 78

Hallo,

Wij hebben inderdaad EV x-array.
            Ik moet U er bij vermelden dat er maar 1 firma in belgie is die
            dit systeem heeft in verhuur.
            Indien U van Nederland bent , zijn er 3 Firma's.
            Wat betrefd geluid is deze inzetbaar van 1000 personen
            tot en met 60.000 pers
            Inderdaad dit systeem is een Concert systeem en wordt onder andere ingezet bv rollingstones , acdc , en tal van andere groepen.
            Indien U nog vragen mocht hebben.zet deze gewoon op het forum.
            groeten,
            en ja t'is gewoon enorm die klank !!!
            Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• djcenter
              • Aug 2003
              • 78

Trouwens wij zetten deze zelfs in voor techno fuiven
              er is er bijna iedere maand 1 .
              maar het probleem is dat deze allemaal aan de kanten
              van westvlaanderen zijn.
              Denk dat gij dichter bij nederland zit .
              Groeten Tony
              Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

ook de first showband draait ermee, ( als ik wel ben geinformeerd) en die zitten door heel het land, met franje B, en marianne W, enzo.

www.firstshowband.com =uit mijn hoofd

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Dat schijnt dan dus weer van ST af te komen...:-)

Verder zeg ik niks....Heb dit systeem nog niet gehoord...Wel gevoeld...80kg.......per kastje ongeveer...
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...