PEAVEY HISYS-3XT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imported_DJ René
    • May 2003
    • 25

PEAVEY HISYS-3XT

Beste forummers,

Heeft iemand ervaring met de Peavey HISYS-3XT of Mackie1521 speakers? Welke van deze speakers is het beste geschikt om te gebruiken voor Drive-inn werk? Denk zelf aan de actieve Mackies, heb echter ook HISYS-3XT op het oog.
    ALvast bedankt voor jullie reacties.

Vriendelijke groeten,

René
  • djkoen
    • Nov 2002
    • 85

Hey...Ik heb zelf de Peavey HiSys 3XT in gebruik. Erg fijne speakers moet ik zeggen. Mooie bassen. Je moet er alleen per 2 toch wel minimaal 1 subwoofer bij zetten (ik heb Yamaha SW118IV, Peavey HiSys Sub vind ik nix!). Als je in de buurt van Oisterwijk (tilburg) woont mag je wel een keer komen luisteren...
    Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.

Comment

• Madmike
      • Jul 2003
      • 70

ik heb zelf de hysis 215 xt en de 215 (?.. 2x12" mid, 8" high-mid en compressiehoorn, vermoord me niet al t niet klopt, tis uit mn blote bol)met de black widow speakers,
      voor kleine zaaltjes is t perfect, alleen laat t laag te wensen over vooral als je in een grotere ruimte komt, maar de toppies schreeuwen behoorlijk hard en blijven zuiver tot t eind!
      idd, toppies zijn goed, maar sub zou ik wat anders kiezen, iets met minimaal 18" ook, want zelfs met 6x15" (peavey 2x15" en community 4x15")per kant vind ik t nog n beetje laf (grotere zaal he)tegenover 2x18" (yorkville pulse)per zijde.
      voordeel van de toppies zijn dat je ze kunt bi-ampen, bruggetje op filter omzetten en je tweeter is beter beschermd op een zwakkere versterker.
      ik denk wel dat je voor de peaveys makkelijker spare-parts krijgt
      leeft muziek voor mij of was t toch andersom?

Comment

Working...