Turbosound set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jurrie
    • Nov 2002
    • 402

Wat moet dat setje compleet eigenlijk kosten?

Zet idd ook m'n vraagtekens bij die set...

Comment

• sompi
      • Mar 2003
      • 200

Ik heb ook m'n bedenkingen bij deze set

Comment

• sompi
        • Mar 2003
        • 200

De normale kombinatie is TMS-3 + dubbel 18 inch ofwel TMS-4 + TSW124
        bewijs hiervan zijn de vaste settings opgenomen in de Turbosound luidspreker proccesor LMS-D6. Natuurlijk zijn andere configuraties ook perfect mogelijk maar deze kombinaties zijn de standaard .

Waarom zoveel stikkers van AMPCO? Wil m'n hiermee bewijzen dat de kasten origineel zijn ?

Het is misschien mogelijk dat Turbo heel lang geleden blauwe speakers gebruikte maar al mijn speakers zijn zwart ( ik heb in totaal zo'n 80-tal Turbokasten ).

Als er Turbosound op de speakers staat , welke type's zijn er dan vermeld?

Wat is de vraagprijs van deze set ?

Comment

• Jurrie
          • Nov 2002
          • 402

Weinig antwoord meer...

Jeetje, 80 Turbo kastjes
          Als je er ooit een paar teveel denkt te hebben mag je ze altijd afgooien hier [)]

Comment

• Evert
            • Mar 2002
            • 24

Alleen Ludo heeft de set een keer gehoord op een moment dat we nog niet het idee hadden om de set aan te schaffen.
            We kunnen binnenkort de set een keer gebruiken voor een drive-in om te zien of het geschikt voor ons is. We vragen jullie gewoon om wat meningen over deze set, omdat wij zelf niet bekend zijn met het merk Turbosound en omdat we goed voorbereid een set willen aanschaffen.
            Die Ampco stickers wil men niks mee bewijzen, wij zagen ze gewoon zitten op de kasten en versterkerracks.
            Dat jullie je bedenkingen hebben kan ik ook niks aan doen.
            Nog even over de speaker die we hebben bekeken: In het midden van de 24" speaker staan de letters "Turbosound", voor de rest hebben we niet op type nummers of i.d. gelet.
            Graag zouden we nog wat informatie krijgen over het versterker merk H&H. We willen graag weten of dit een beetje degelijke versterkers zijn...

Comment

• sompi
              • Mar 2003
              • 200

even ter informatie: midden op de originele 24 inch staat juist niets . Achteraan staat niet turbosound maar Precision Devices , de eigenlijke fabrikant van deze 24 inch speaker.

Comment

• PowerSound
                • Nov 2001
                • 1892

Evert, hoeveel betaal je daar nu voor ?
                PSL Bvba powered by
                L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                Yahama LS9-32 / MC7L-48
                Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Contour
                  • Feb 2001
                  • 1018

De oudere kasten van Turbosound waren ook wel voorzien van Fane luidspreker componenten. Tevens is het zo dat Fane jarenlang een 24" speaker in de colossus serie heeft gehad. Deze diver was echter zeer ielig vergeleken met de 24" die door Precision Devices wordt gebouwd. En ook deze driver is weer anders dan de losse 24" die je van PD kunt kopen... Echter geen enkele van deze drivers is blauw.

MVG Contour

Comment

• Jurrie
                    • Nov 2002
                    • 402

Als je zeker van je zaak wilt zijn schrijf je de type nr's van de speakers op en bel je Turbosound even...

Comment

• reflection
                      • Mar 2002
                      • 413

zullen we eens een afspraak maken om hem te laten komen op de forummeeting

dan de serienummers even nagaan... die zal het warm krijgen..[}]

Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Evert
                        • Mar 2002
                        • 24

We zijn al in contact met bourgonje, die gaat de serienummers checken.

Comment

• sompi
                          • Mar 2003
                          • 200

serienummers alleen kontroleren is niet voldoende
                          als je kasten nabouwd heb je een origineel naast je staan en dan neem je de serienummers natuurlijk ook over.

Comment

• Ludo
                            • Aug 2000
                            • 31

Jeetje wat verdenkt iedereen de set ervan dat het geen orginele zijn. Ik ben weer even gaan kijken maar zag dat zelfs op de conus turbosound staat, geen nepwerk, echt niet! Achterop staat ook idd precision devices ofzo.. (weet even niet hoe ik moet spellen)
                            De serie nummers zijn bij bourgonje bekend, en ook bekend dat ze van Ampco geweest zijn. Ik zie allemaal orginele wielplanken, ook achterop de plaat, waar de aansluiting zit staat alles van Turbosound, dus ik twijfel er geen seconde meer aan of dit een nepper of orgineel is.

Maar nu nog even terug naar de vraag van evert, die H&H versterkers die erbij zitten. 4x v800 zit erbij. Ik weet dat ze al een leeftijd hebben maar hoe en wat weet ik niet. Spul ziet er wel degelijk uit. Voorloper van Harrison heb ik begrepen.

dus, kan iemand weer iets positiefs melden?

Bedankt voor het alert maken van de neppers in het land, maar dit betreft een originele set...

Wees gegroet

Ludo

Comment

• sompi
                              • Mar 2003
                              • 200

mogen wij de prijs weten welke gevraagd wordt voor deze set?????

Comment

• Jurrie
                                • Nov 2002
                                • 402

Is gelukkig nog niet zo vaak gevraagd [:0]

Ben toch ook nog wel benieuwd!

Comment

Working...