We zijn op zoek naar een goede PA mixer voor onze nieuwe radio studio. Deze mag max 10000 euro kosten.
We hebben deze nodig omdat er deze naast het digitale audio systeem komt te staan. Helaas is hier echt geen bandje mee te mixen.
Uiteraard is de eerste afweging nu:
Digitaal of Analoog. Mijn voorkeur gaat naar Analoog, maar een O2r is nog niet afgeschreven.
Dan merk: Betrouwbaar, onderdelen makkelijk leverbaar enz, goede klank (warm, goede dynamiek).
Type mixer: Er zullen geen enorme bands komen. omdat het radio is proberen we het altijd zo makkelijk mogelijk, maar wel goed te doen.
Daarom zal 24 kanalen voldoende zijn. verder lijkt me handig: minimaal 6 auxen, 4 stereo returns of kanalen, enz.
Uiteraard aansluitingen aan de achterkant wegens inbouw.
Op dit moment zal ik aan Midas of bv Allen&Heath ML3000-824 [
]
Heb jij een idee dan hoor ik het graag.
We hebben deze nodig omdat er deze naast het digitale audio systeem komt te staan. Helaas is hier echt geen bandje mee te mixen.
Uiteraard is de eerste afweging nu:
Digitaal of Analoog. Mijn voorkeur gaat naar Analoog, maar een O2r is nog niet afgeschreven.
Dan merk: Betrouwbaar, onderdelen makkelijk leverbaar enz, goede klank (warm, goede dynamiek).
Type mixer: Er zullen geen enorme bands komen. omdat het radio is proberen we het altijd zo makkelijk mogelijk, maar wel goed te doen.
Daarom zal 24 kanalen voldoende zijn. verder lijkt me handig: minimaal 6 auxen, 4 stereo returns of kanalen, enz.
Uiteraard aansluitingen aan de achterkant wegens inbouw.
Op dit moment zal ik aan Midas of bv Allen&Heath ML3000-824 [
]
Heb jij een idee dan hoor ik het graag.

[^]. voor 8300 euro is het voor dat geld naar ons idee toch de beste keus.
Comment