Sampler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jasper
    • Jan 2001
    • 330

Sampler

Het wordt weer tijd dat ik ook maar een nieuwe vraag stel, dit keer is het geluid weer aan de beurt. Mijn vraag is als volgt:

Ik ben opzoek naar een apparaat(je) wat dienst kan doen als sampeler. Klinkt als een vrij simpele vraag, maar anders zou ik hem hier ook niet posten.

Deze sampeler moet namelijk aan de volgende eigenschappen voldoen:
    - samples vooraf erin zetten, en deze blijven bewaard in het apparaat.
    - de samples moeten direct beginnen met afspelen wanneer je ze kiest, tijdens het spelen evt opnieuw ingestart kunnen worden
    - ong. 10 samples van elk 20 sec. moeten er in opgeslagen kunnen worden

Deze apparaatjes zullen ongetwijfeld bestaan, volgensmij hebben de jongens van de "poco loco discoshow" er ook een in hun bezit.

De prijs is minder van belang, ik zou namelijk geen idee hebben aan welke prijs ik zou moeten denken, mijn voorkeur gaat daarentegen wel uit naar a-merken.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Seeeeeeee ya
    Jasper
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Kijk eens naar een 2e hands PCM serie. van Akai. Deze heeft 12 grote toetsen op de boven kant waar je op kan drukken en dan krijg je direct je sample. Deze heeft ook een eigen geheuge zodat niet alles verloren gaat.

Comment

• - -Niels- -
      • Aug 2003
      • 253

EDIT door mod

Het verwijzen naar een website zonder te vermelden welk product je voor ogen hebt is niet echt een toegevoegde waarde op dit topic, vandaar verwijderd.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Korg heeft een leuke, opzich betaalbare sampler. Het is de ESX1 dat ding kost nieuw ergens rond de 750.- in.btw
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• _Jasper
          • Jan 2001
          • 330

Die korg vind ik bijvoorbeeld al te uitgebreid. Al die extra 'toys' heb ik in eerste instantie niet nodig.
          Maar het zal waarschijnlijk wel lastig te vinden zijn, een apparaatje die zich puur bezighoudt met samples, zonder poespas
          Seeeeeeee ya
          Jasper

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Beglec (JB Systems) heeft zo'n apparaat. Kost in uitgebreide versie ongeveer 400 Euro dacht ik?

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• neeltje
              • Apr 2003
              • 295

misschien gewoon een minidisk-speler??
              "En Go"

Comment

Working...