Het wordt weer tijd dat ik ook maar een nieuwe vraag stel, dit keer is het geluid weer aan de beurt. Mijn vraag is als volgt:
Ik ben opzoek naar een apparaat(je) wat dienst kan doen als sampeler. Klinkt als een vrij simpele vraag, maar anders zou ik hem hier ook niet posten.
Deze sampeler moet namelijk aan de volgende eigenschappen voldoen:
- samples vooraf erin zetten, en deze blijven bewaard in het apparaat.
- de samples moeten direct beginnen met afspelen wanneer je ze kiest, tijdens het spelen evt opnieuw ingestart kunnen worden
- ong. 10 samples van elk 20 sec. moeten er in opgeslagen kunnen worden
Deze apparaatjes zullen ongetwijfeld bestaan, volgensmij hebben de jongens van de "poco loco discoshow" er ook een in hun bezit.
De prijs is minder van belang, ik zou namelijk geen idee hebben aan welke prijs ik zou moeten denken, mijn voorkeur gaat daarentegen wel uit naar a-merken.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een apparaat(je) wat dienst kan doen als sampeler. Klinkt als een vrij simpele vraag, maar anders zou ik hem hier ook niet posten.
Deze sampeler moet namelijk aan de volgende eigenschappen voldoen:
- samples vooraf erin zetten, en deze blijven bewaard in het apparaat.
- de samples moeten direct beginnen met afspelen wanneer je ze kiest, tijdens het spelen evt opnieuw ingestart kunnen worden
- ong. 10 samples van elk 20 sec. moeten er in opgeslagen kunnen worden
Deze apparaatjes zullen ongetwijfeld bestaan, volgensmij hebben de jongens van de "poco loco discoshow" er ook een in hun bezit.
De prijs is minder van belang, ik zou namelijk geen idee hebben aan welke prijs ik zou moeten denken, mijn voorkeur gaat daarentegen wel uit naar a-merken.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Comment