Rack is klaar.
De vortex 6 op het hoog
vortex 4 op het laag.
Ook op mijn PS 10 toppen kan ik de clip led's laten branden.terwijl dit met een analoge processor met mijn crest 8001's bijna nooit gebeurde.(limiter van de processor)
Ik heb de NX 241 nu volgens de manual ingesteld (vermogen per kanaal)resp. 900watt voor het laag en 1300 watt voor het hoog (8 ohm)
Het gaat alle***** hard!.
Maar blijft het ook heel?
Met de analoge processors en mijn cresten was het 100 % hufterproof(zowel PS 10 als PS 15)
Geheel tegen mijn principes zie ik regelmatig de cliplampjes oplichten.(ook branden dan de peak led's op de NX 241)
dit is wel maar enkele keren waarna de limiter zijn werk doet.
Aan het geluid is niks te merken . Er is meer dan voldoende headroom.
Ik ga nu mijn analoge processor in het rack schroeven
eens kijken wat dat doet!
De vortex 6 op het hoog
vortex 4 op het laag.
Ook op mijn PS 10 toppen kan ik de clip led's laten branden.terwijl dit met een analoge processor met mijn crest 8001's bijna nooit gebeurde.(limiter van de processor)
Ik heb de NX 241 nu volgens de manual ingesteld (vermogen per kanaal)resp. 900watt voor het laag en 1300 watt voor het hoog (8 ohm)
Het gaat alle***** hard!.
Maar blijft het ook heel?
Met de analoge processors en mijn cresten was het 100 % hufterproof(zowel PS 10 als PS 15)
Geheel tegen mijn principes zie ik regelmatig de cliplampjes oplichten.(ook branden dan de peak led's op de NX 241)
dit is wel maar enkele keren waarna de limiter zijn werk doet.
Aan het geluid is niks te merken . Er is meer dan voldoende headroom.
Ik ga nu mijn analoge processor in het rack schroeven
eens kijken wat dat doet!

Comment