Hoi,
Wij hebben in Augustus een feestje, waar ongeveer 150 man komen.
Het wordt een discoavond, en we willen graag een geluidsetje gaan huren, met alles erop en eraan, m.u.v. een meubel, dus gewoon alles los. Ook willen we wat licht erbij hebben.
Het is een langwerpige zaal, waar maximaal 200 man in passen, maar dan zit ie ook echt vol, echter met zoveel mensen houden we geen rekening.
Zelf dacht ik aan dit:
Geluid:
Een versterker met speakers van ongeveer 1000 watt, en een mengtafel van dateq (LPM 7.3)
Denon DN 2600 F CD speler
Bekabeling etc.
Dat lijkt me genoeg..
Licht:
8 x PAR 64 op statief of aan een mooi rek
Rookmachine
Stroboscoop
En een paar scanners (Stuk of 2) met besturing
En natuurlijk weer niet onbelangrijk de kosten ?
Denken jullie dat dit genoeg is, of misschien wel te overdreven, dan denk ik aan het vermogen, of hebben jullie nog bruikbare tips ? Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met live setjes ben meer een studio persoon.
Bedankt voor de info
Gr. Dave
Wij hebben in Augustus een feestje, waar ongeveer 150 man komen.
Het wordt een discoavond, en we willen graag een geluidsetje gaan huren, met alles erop en eraan, m.u.v. een meubel, dus gewoon alles los. Ook willen we wat licht erbij hebben.
Het is een langwerpige zaal, waar maximaal 200 man in passen, maar dan zit ie ook echt vol, echter met zoveel mensen houden we geen rekening.
Zelf dacht ik aan dit:
Geluid:
Een versterker met speakers van ongeveer 1000 watt, en een mengtafel van dateq (LPM 7.3)
Denon DN 2600 F CD speler
Bekabeling etc.
Dat lijkt me genoeg..
Licht:
8 x PAR 64 op statief of aan een mooi rek
Rookmachine
Stroboscoop
En een paar scanners (Stuk of 2) met besturing
En natuurlijk weer niet onbelangrijk de kosten ?
Denken jullie dat dit genoeg is, of misschien wel te overdreven, dan denk ik aan het vermogen, of hebben jullie nog bruikbare tips ? Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met live setjes ben meer een studio persoon.
Bedankt voor de info
Gr. Dave

Comment