Ik snap niet wat hier gaande is! IEMAND PROBEERT ME ERIN TE LUIZEN!!! Ik heb die advertentie op J&H niet gezet. Ik heb geen Matica meer, die is kapot. Toen ik de verkoper benaderde kwam hij met het verhaal dat hij al verkocht zou zijn. Dus wil degene die zo flauw is geweest zichzelf even melden??? En voor degenen die toch achterdochtig blijven de foto's voor de verzekering komen eraan!!!
Behuizing Alesis Matica
Collapse
X
-
tja toch vind ik het allemaal een vaag verhaal...wie heeft er in ***snaam baat bij om jou, zoals jij het noemt erin te luizen. als ik zo es kijk op heuff dan zie ik deze adv:
Wegens aanschaf actieve basskasten te koop: Alesis Matica 900 eindtrap. Geweldige diepe en strakke sound. 2x275W RMS@8ohm & 2x450W RMS@4Ohm. Ziet er niet nieuw meer uit (rekoren zijn niet 100% haaks meer, en verf is er beetje vanaf). 300 euro.
met jou e-mail adres en naam.
verder...300,- niet een beeeeeetje veel ? (zoals je zelf al tegen mij hebt gezegt is een goeie niet meer als 150,- waard)
Maar ik heb Denon (en hoe)Maar ik heb Denon (en hoe)Comment
-
in de conrad hebben ze wel van die kasten kant en klaar 1,2,3 he dacht ik maarja moet je wel zelf alles erin prutsenthe vitamusic drive inComment

Comment