Wie heeft ervaring met LAN Luidsprekers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DiGiCowboy
    • Jul 2006
    • 60

Zeg, ouwe reclamemakert.... is dit een advertentieforum ofzo?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar een dubieus verhaal vind...
    Naast het feit dat de LAN webpagina al tijden niet is ge-update, staat hij ook nog eens vol met dode links, hilarische spelfouten en dan heb ik het nog niet eens over de *kuch* moderne foto's.

Nee, volgens mij riekt dit hele LAN verhaal gewoon naar ouderwetse kopieer praktijken, want achter de hele productrange zat maar 1 designer en die is er al jaren geleden mee gestopt.
    Voor degene die zich interesseren in deze LAN revival, pas op voordat je je geld hierin steekt, ik ben bang dat de garantie geld tot de spreekwoordelijke voordeur.

Met vriendelijke groet,

Steven
    Last edited by DiGiCowboy; 27-02-09, 19:27.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Zeg vriendelijke Steven,

Wat als reclame wordt aangemerkt op dit forum wordt zonder blikken of blozen verwijderd.

@Esprolite: Dit forum is en wordt geen verlengde van verkoopactiviteiten. Daarom jouw bericht even aangepast.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• steed
        • Sep 2008
        • 68

LAN is zeker wel orgineel

Steven,

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik zou me maar wel eens goed informeren voordat je dergelijke uitspraken doet over een bedrijf of over dit speakermerk. Denk nl dat je uitspraken gebaseerd zijn op lucht. ten eerste kijk je op een website die nog niet eens bestaat, want die is pas vandaag (3 maart 2009)online gegaan....ten tweede heb ik de eerste speakers voor twee week geleden uit Italie ontvangen met de originele lanlogo's en certificaten erbij. Op de website van de importeur kan je alles lezen over lan en dan kom je erachter dat LAN alleen uit NL is gegaan en nooit is opgehouden. te bestaan. De fabriek is alleen terug gegaan naar Italie... Dus je hebt de klok horen luiden maar........daarnaast waren er twee designers, waaronder 1 nu bij HOF werkt en 1 in Italie die nog steeds LAN maakt en produceert. En qua garantie, netjes volledig voor de volle 100%...dus verdiep je eens in zaken waar je wel zeker van bent,voordat je uitspraken doet, deze jongens geven een goede service, advies en uitleg...ik ben tevreden met mijn LAN stuff...en er komt zeker nog meer....en ook nog eens origineel en alle specificaties kloppen zeker zoals op de site vermeld!!!

groeten Steed

Originally posted by DiGiCowboy
        Zeg, ouwe reclamemakert.... is dit een advertentieforum ofzo?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar een dubieus verhaal vind...
        Naast het feit dat de LAN webpagina al tijden niet is ge-update, staat hij ook nog eens vol met dode links, hilarische spelfouten en dan heb ik het nog niet eens over de *kuch* moderne foto's.

Nee, volgens mij riekt dit hele LAN verhaal gewoon naar ouderwetse kopieer praktijken, want achter de hele productrange zat maar 1 designer en die is er al jaren geleden mee gestopt.
        Voor degene die zich interesseren in deze LAN revival, pas op voordat je je geld hierin steekt, ik ben bang dat de garantie geld tot de spreekwoordelijke voordeur.

Met vriendelijke groet,

Steven

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Hallo,

Ik heb inmiddels dit topic een beetje doorgesnuffeld, en gelijk de site van het merk bekeken. Alleen is het volgende me niet helemaal duidelijk; waarom kost dit kastje 750 euro per stuk? Het enige speciale dat ik zo zie is het gewicht (3kg), maar als je leest dat er een 5" driver in zit is dit weer helemaal niet zo bijzonder...

Mvg,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• meyerfreak
            • Mar 2004
            • 142

@ Steed,

Ik vind het echt SUPER asociaal dat dat bedrijf in Assen, zomaar diverse handelsnamen (incl. weblinks) van de concurrent op hun website plaatst.
            Verder zal ik geen uitspraken doen over deze kwestie, maar ik denk dat het ingewikkelder in elkaar zit als op deze website wordt beschreven....

Een slotje lijkt mij eerder gepast, deze discussie leid nergens naar.
            ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• steed
              • Sep 2008
              • 68

weblinks??

het maakt allemaal ook niet uit, ik ben tevreden over de spulletjes, de service is goed en kan alleen de weblinks van de concurrent waar je het over hebt alleen niet vinden. Ik kan alleen de weblinks en logo's vinden van de producten die ze leveren. Welke links heb jij het over dan??
              een slotje lijkt me inderdaad gepast....het is toch allemaal te ingewikkeld.

Originally posted by meyerfreak
              @ Steed,

Ik vind het echt SUPER asociaal dat dat bedrijf in Assen, zomaar diverse handelsnamen (incl. weblinks) van de concurrent op hun website plaatst.
              Verder zal ik geen uitspraken doen over deze kwestie, maar ik denk dat het ingewikkelder in elkaar zit als op deze website wordt beschreven....

Een slotje lijkt mij eerder gepast, deze discussie leid nergens naar.

Comment

• steed
                • Sep 2008
                • 68

denk dat het een combinatie is van gewicht, afmetingen en het rendement (spec.) wat eruit komt...heb het nog niet gehoord, dus zou het ook niet weten..
                misschien horen we dit ooit nog wel eens, of ik zou het hen even vragen..

groeten
                Originally posted by 4AC
                Hallo,

Ik heb inmiddels dit topic een beetje doorgesnuffeld, en gelijk de site van het merk bekeken. Alleen is het volgende me niet helemaal duidelijk; waarom kost dit kastje 750 euro per stuk? Het enige speciale dat ik zo zie is het gewicht (3kg), maar als je leest dat er een 5" driver in zit is dit weer helemaal niet zo bijzonder...

Mvg,

Teun

Comment

• meyerfreak
                  • Mar 2004
                  • 142

@ Esprolite,

lanaudio.nl linkt uberhaupt helemaal niet naar Mb audiosystems hoor, ik kom uit op een google pagina die verwijst naar 1of andere italiaanse site !
                  Last edited by meyerfreak; 05-03-09, 10:10.
                  ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• steed
                    • Sep 2008
                    • 68

Hey hoi,

Ik had ook gezien dat hij door was gelinkt naar MBAUDIO systems, maar zie nu ook dat ze dat gewijzigd hebben. Als je op onderstaande link kijkt of op de website van sidn.nl zul je zien dat ze nog steeds beheerder zijn van de lan.nl site. Maar dat ze de site nu hebben doorverwezen naar google is inderdaad wel netjes. Ik vind het niet netjes dat zij die naam gebruiken/beheren voor MB, maar goed het mag en kan, dus ja heb er ook niks over te zeggen, dat ze "concurenten" zijn, misschien, zie het meer als collega's, er zijn inmiddels zo veel goede speakers te verkrijgen en gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak. Anders wordt het ook zo saai in de audio wereld. De Italiaanse site waar je het over hebt is de fabrikant van LAN, hier worden dus alle originele lankasten gebouwd, als je op de home site leest sinds 1994, LAN bestaat dus nu 15 jaar! Als ik op de site van Assen kijkt hebben ze vragen neer gezet van klanten en als dezelfde vraag iedere keer terug komt, dan snap ik dat wel dat ze de vragen op hun site zetten, zie het meer als goede en snelle service op het antwoord wat je hebt.
                    SIDN - Is de naam nog vrij?

Met welk speakermerk werken jullie als ik zo vrij mag zijn??

Originally posted by meyerfreak
                    @ Esprolite,

lanaudio.nl linkt uberhaupt helemaal niet naar Mb audiosystems hoor, ik kom uit op een google pagina die verwijst naar 1of andere italiaanse site !

Comment

• mertens
                      • Mar 2001
                      • 53

gefeliciteerd met je importeurs rechten, maar denk dat de achtergrond van LAN audio niet helemaal correct hebt doorgekregen van je leverancier. kijk dus wel een beetje uit met wat je hier probeert hard te maken op het forum, misschien kom je over een tijdje achter het echte verhaal en moet je hier je excuus maken op het forum.

ik begrijp dat sommige personen op het forum iets anders reageren als anderen, maar geloof niet dat er iemand persoonlijk werd aangevallen. begrijp het ingrijpen van de moderator dan ook niet helemaal. dit geeft het verhaal een iets partijdige zijde.

groeten

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

De moderator(s) zijn altijd bereid tot het geven van een oelichting, dat gebeurt niet in de onderwerpen ( zou immers off-topic zijn) maar je bent altijd van harte welkom om even contact op te nemen, alles is bespreekbaar.

Plaatsen van flames, uitvechten van persoonlijke vetes, daar is en wordt dit forum geen medium voor.
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...