QSC of Crown of Peavey?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MB
    • Jul 2003
    • 30

De digam is een prima versterker. Ik ben zelf al enige tijd betrokken bij de ontwikkeling van bepaalde zaken voor Powersoft voor de digimod en powermod en moet zeggen dat ik ondanks mijn sceptische houding in het begin erg onder de indruk ben van de prestatie's.

De versterkers worden inderdaad wel wat warmer dan anderen maar dat is geheel in overeenstemming met de specificatie's. je hoeft je daar op zich geen zorgen over te maken. De buitenkant van bijv. de powermod wordt bij volle belasting ongeveer 85 graden. Dat is geen enkel probleem voor de amp. Het ontwerp is zeer betrouwbaar en is geheel berekend op deze temperatuur. Belangrijkste is dat ze heel erg goed klinken en superlicht.

Comment

• Rv
      • Feb 2001
      • 1086

Ik vind ze persoonlijk zelfs niet ZO warm worden hoor ... en zitten toch 2*D7000 en 2*D3000 in een case ...

Maar wij zijn er zeer zeer tevreden over hoor!

____
      Rv.
      ____
      ____
      Rv.
      ____

Comment

• erikdrnl
        • Jan 2003
        • 134

toch klinkt een crown macrotech 1200 of een 3600 toch warmer een zwaarder maar is ook zwaar vergeleken met de digam

erik
        erik

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

citaat:citaat:
          --------------------------------------------------------------------------------

als LJ gerrit zich nou met lampies bemoeit, dan doen wij hier verder wel aan geluid...

--------------------------------------------------------------------------------

Tja Gerard, hoe zal ik hierop reageren..ik doe het toch maar niet.

Misschien moest je maar eens een Digam uitproberen

is een uitspraak (citaat!!! )van jezelf, gerrit, dus reageren hoeft niet....

is there live on mars????

Comment

• MUSCOM
            • Mar 2002
            • 62

Ik werk sinds 2000 met aleen maar de CS 1800g en de CS3000G serie.Ik kan je deze serie echt aanraden omdat ze onder alle omstandigheden hun werk doen. Dan noem ik maar even spannigsval van meer dan 60 volt Lage Ohmse waarden 2 ohm en minder. Door de overbemeten voedingen en condensatorbank in deze versterker blijven ze altijd strak klinken.
            Nadeel: zwaar qua constructie, niet standaard voorzien van gebalanceerde ingangen (wel met pl 2)Moeilijk 2 e hand te vinden. Ik heb er wel een paar over, Oei sorry moderator.

Comment

Working...